Pleier å ta storhandel på Rema, men er det noe jeg trenger de ikke har der så ligger en Meny rett ved siden av og der finner jeg det meste.
Er skjeldent jeg er på Coop Obs!, men de chili-chees nugetsene der er mye bedre og sterkere enn de på Rema/Kiwi/Meny
Om vi hadde en meny i nærheten hadde det reddet mye. Og rema rundt her er vanligvis ca dobbelt så store, fysisk sett, som min kiwi. Kiwi er grei. Har det trenger til vanlig. Ikke så stor. Men nok mat fyller på ofte og tross alt ikke så mange kunder.
Obs handler vi på flere ganger i mnd vanligvis. Men det er fordi den er på amfi og vi er der på utflukt med hele familien for å handle andre ting. Eller har vært på svømmehallen vegg i vegg. Så handler vi der når vi først er der. Får jo handlet andre ting der også. Skulle helst vært der nå med ungene. Alle tre for joggesko. Obs selger viking sin passer bena til mine unger godt, goretex. Og jakker. De har gode jakker fra Helly Hansen som selges på obs nå, men begge de eldste har vokst fra sine. Så de må ha nye jakker. Yngste har jakke.
Slikt ville normalt medført en moa-lørdag for oss. Nå er vi i tenkeboksen på å kjøpe "i blinde", eller ta dem med der over påske, midt i uken et tidspunkt der ikke er så mye folk.
nå begynner han å få teken med skje da, så spiser helt selv med skje i tillegg til med fingrene, såå stolt