Skravletråden for april

Barna får hverken dra på overnatting, eller ha overnattingsbesøk nå om dagen.
Frøkna sin løsning: Bruke lillebror, Lille U... De sover nå begge på rommet hennes :love7
 
Alle målene på klokka nådd , nå har jeg lagt meg på sofaen for å se serie.

En fin dag, guttene mine har løst oppgaver jrg har laget før de fikk påskeegg,det tok tid å lage den rebusen men var verdt tiden når jeg så hvor gøy de synes det var, mannen har laget påskeegg til meg uten st jeg har fått det med meg❤️
Etterpå spilte vi basket , elsker sånne dager altså
 
4 uker med "isolasjon" er ved å gjøre meg sprø.
Holder på å avtale med en venninne og å prate skit over et glass vin (møtes selvfølgelig digitalt) i morgen kveld
 
Flott at dere har muligheten til å holde henne hjemme om dere vil:)

Ja, vi får se hva vi gjør. Se an retningslinjer og anbefalinger fra flere hold. Jeg kan jo ille føre sykt barn timer på henne lenger etter at barnehagen har åpnet
 
Barna får hverken dra på overnatting, eller ha overnattingsbesøk nå om dagen.
Frøkna sin løsning: Bruke lillebror, Lille U... De sover nå begge på rommet hennes :love7
Minstemor her har overnattet hos storesøster, hos storebror og hos oss. Sistnevnte fikk hun bare en gang, men reelt sett tilbringer hun jo halve natta her når hun sover hos seg selv.

Denne overnattingen var i starten av hjemme-tiden, det har ikke vært så mye snakk om det i det siste.
 
God morgen
Sooool ute, hurra:)
Jeg har lest gjennom retningslinjene til barnehagene inDanmark , lurer på im vi får samme retningslinjer
 
God morgen
Sooool ute, hurra:)
Jeg har lest gjennom retningslinjene til barnehagene inDanmark , lurer på im vi får samme retningslinjer
Hvor fant du dem?
 
God morgen
Sooool ute, hurra:)
Jeg har lest gjennom retningslinjene til barnehagene inDanmark , lurer på im vi får samme retningslinjer
Men, nå håper jeg du får beholde jobben
 
Om vi skal ha samme retningslinjer som Danmark så får jeg nok det, for da trenger vi mye folk på jobb.
Jeg håper du får beholde jobben. Men det kan bli vanskelig å få til mange steder uten økonomi for vikarer og diverse personale i risikogruppe eller syke /karantene etc.

Men jeg regner vel med at våre blir mye i det samme.

Vi planlegger at 3. Klassingen ikke skal gå på Sfo, det ser vi rett og slett ikke behov for. Vi er hjemme (hjemmekontor og delvis permittering) og ser ingen grunn til at hun skal være på Sfo og treffe flere enn nødvendig. Det blir vel enklere for dem å holde avstsnd med færre folk også, nabojenta skal heller ikke på Sfo så da kan de gå til og fra skolen sammen og være ute sammen etter skoletid. Jeg håper på en vår med bra vær. For jeg synes ute holder. Selv om de er inne på skolen. De holder ikke 2 meter avstand inne på et jenterom. De gjør det sånnsett ikke ute heller. Desverre.
 
Jeg håper du får beholde jobben. Men det kan bli vanskelig å få til mange steder uten økonomi for vikarer og diverse personale i risikogruppe eller syke /karantene etc.

Men jeg regner vel med at våre blir mye i det samme.

Vi planlegger at 3. Klassingen ikke skal gå på Sfo, det ser vi rett og slett ikke behov for. Vi er hjemme (hjemmekontor og delvis permittering) og ser ingen grunn til at hun skal være på Sfo og treffe flere enn nødvendig. Det blir vel enklere for dem å holde avstsnd med færre folk også, nabojenta skal heller ikke på Sfo så da kan de gå til og fra skolen sammen og være ute sammen etter skoletid. Jeg håper på en vår med bra vær. For jeg synes ute holder. Selv om de er inne på skolen. De holder ikke 2 meter avstand inne på et jenterom. De gjør det sånnsett ikke ute heller. Desverre.
Jeg får nok beholde til august , men så skal de visst slutte åbruke vikarer siden de er overbemannet. Vi får se Hvirdan det blir , allerede fått beskjed om at det er ledig vikariat 50% et annet sted jeg har vært , skal innom der når ting hr roet seg.

Fornyftig tenker jeg, her er de også bare ute , virker som de fleste er det
 
Back
Topp