Skravletråden for april

Har vært ut på påskehandel :) tror vi har det vi trenger til over helgen. Slet litt med å finne lammelår som ikke var 4 kg liksom :rolleyes: nå sitter lammelåret i kjøleskapet og det skal langtidsstekes nam nam blir mat til to middager, er nesten bedre med restemiddagen :shy:
Vi må ut nå, jeg dro for å fylle billig diesel før kl 13, da var det kaos overalt i byen.
 
Folk har kjøpt mye mer godteri og potetgull enn vanlig. Men man er usikker på om det er kjøpt mye mer eller om det er kjøpt mye er i Norge. Altså mindre i Sverige, grunnet korona-karsntene som i alle fall noen folk overholder selv om mange ikke gjør det
Ja det er nok også noe som spiller inni
 
Takk.. vi visste vel egentlig at det kom, han har vært dårlig en stund.. men når det skjer nå så får vi jo ikke holdt begravelse eller noe.....
En uheldig tid ja. Tenker på dere.

Er redd for min bestemor av samme grunn. Hun er gammel og syk, men dør hun må får vi ikke gå i begravelse. Så jeg håper de letter på det ettrhvert. Det er jo plass til mange i en kirke selv om de sitter to meter fra hverandre pr husstand.
 
En uheldig tid ja. Tenker på dere.

Er redd for min bestemor av samme grunn. Hun er gammel og syk, men dør hun må får vi ikke gå i begravelse. Så jeg håper de letter på det ettrhvert. Det er jo plass til mange i en kirke selv om de sitter to meter fra hverandre pr husstand.
Vi får ikke reist til Oslo nå heller. Og bestemor sitter jo i Spania. Så dette er helt pyton... har så mange gode minner om han.. han var mer som en onkel enn ene onkelen min liksom..
 
Vi får ikke reist til Oslo nå heller. Og bestemor sitter jo i Spania. Så dette er helt pyton... har så mange gode minner om han.. han var mer som en onkel enn ene onkelen min liksom..
Dette er en trist tid å miste noen på:(
 
IMG_20200408_172350.jpg IMG_20200408_173842.jpg mellomste ville ha kortere hår, far trår til som frisør. Nå er debrlitr gradert mot ansiktet, kortere forran, men går fortsatt bak ørene, og altså litt nedom skuldrene bak. I dusjen nå så vi får se som det faller fint når det er tørket eller om hun skal til pers igjen i morgen
 
Stilig
Vis vedlegget 322866 Vis vedlegget 322867 mellomste ville ha kortere hår, far trår til som frisør. Nå er debrlitr gradert mot ansiktet, kortere forran, men går fortsatt bak ørene, og altså litt nedom skuldrene bak. I dusjen nå så vi får se som det faller fint når det er tørket eller om hun skal til pers igjen i morgen
 
Vi får ikke reist til Oslo nå heller. Og bestemor sitter jo i Spania. Så dette er helt pyton... har så mange gode minner om han.. han var mer som en onkel enn ene onkelen min liksom..
Pyton ja, det skjønner jeg godt.
 
Jeg også.

For hun i bhg særlig. Skolen får god tid på seg, kommer til å dele opp og bruke flere rom, jeg tenker vi dropper Sfo og bare ber henne gå rett hjem etter skolen. Men bhg. De er små, de er mange, de er tett på. Bhg har flere ansatte i risikogruppe og trolig sliter de med bemanning om de skal dele opp i så små grupper som det er anbefalt. Og som man en påpeker, penger til vikarer er der ikke (inside info, han er styreleder, det er foreldreeid, men regnskapet og budsjettet takk de legge frem før alt ble stengt, så det er alle som vet det om de leser det) jeg lurte på å holde mi hjemme i alle fall til skolen begynner for å avlaste litt i barnehagen. Når skolen begynner er det mulig hun gjerne VIL. Men vi ser litt an mannens permittering også. Hvilket behov vi fakrisk har for bhg.
Flott at dere har muligheten til å holde henne hjemme om dere vil:)
 
Back
Topp