Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får nok beholde til august , men så skal de visst slutte åbruke vikarer siden de er overbemannet. Vi får se Hvirdan det blir , allerede fått beskjed om at det er ledig vikariat 50% et annet sted jeg har vært , skal innom der når ting hr roet seg.
Fornyftig tenker jeg, her er de også bare ute , virker som de fleste er det
Kos deg på jobbGod morgen. I dag var det jobb igjen. Sol ute, deilig
Jo takk. Begynner 15.Kos deg på jobb
Gøy med rebusAlle målene på klokka nådd , nå har jeg lagt meg på sofaen for å se serie.
En fin dag, guttene mine har løst oppgaver jrg har laget før de fikk påskeegg,det tok tid å lage den rebusen men var verdt tiden når jeg så hvor gøy de synes det var, mannen har laget påskeegg til meg uten st jeg har fått det med meg
Etterpå spilte vi basket , elsker sånne dager altså

Deilig å få stusset littVis vedlegget 322864 Vis vedlegget 322865 mellomste ville ha kortere hår, far trår til som frisør. Nå er debrlitr gradert mot ansiktet, kortere forran, men går fortsatt bak ørene, og altså litt nedom skuldrene bak. I dusjen nå så vi får se som det faller fint når det er tørket eller om hun skal til pers igjen i morgen
Så herlig!Barna får hverken dra på overnatting, eller ha overnattingsbesøk nå om dagen.
Frøkna sin løsning: Bruke lillebror, Lille U... De sover nå begge på rommet hennes![]()
HahaMen jeg klarte det ikke![]()
Så koselig med slike dagerAlle målene på klokka nådd , nå har jeg lagt meg på sofaen for å se serie.
En fin dag, guttene mine har løst oppgaver jrg har laget før de fikk påskeegg,det tok tid å lage den rebusen men var verdt tiden når jeg så hvor gøy de synes det var, mannen har laget påskeegg til meg uten st jeg har fått det med meg
Etterpå spilte vi basket , elsker sånne dager altså
Hehe, god plan4 uker med "isolasjon" er ved å gjøre meg sprø.
Holder på å avtale med en venninne og å prate skit over et glass vin (møtes selvfølgelig digitalt) i morgen kveld
For rastløsHahadu er for flink!
Ja helt gullSå koselig med slike dager![]()
Guttungen skal også tas, mannen tar ham med maskin med jevne mellomrom. Det er på tide. Han har tykt hår.Deilig å få stusset litt
Her har også mannen vært frisør på 2 av gutta![]()