Skravletråden for april

God morgen. I dag var det jobb igjen. Sol ute, deilig

Jeg får nok beholde til august , men så skal de visst slutte åbruke vikarer siden de er overbemannet. Vi får se Hvirdan det blir , allerede fått beskjed om at det er ledig vikariat 50% et annet sted jeg har vært , skal innom der når ting hr roet seg.

Fornyftig tenker jeg, her er de også bare ute , virker som de fleste er det

Håper det ordner seg med jobb.

Naboen tillater inne, og den andre lekevennen til naboen gjør også det, så de to jentrne er sammen inne. Mi får ikke... Men jeg synes rett og slett det er unødvebsig, og mor der jobber i bhg og skal jo da begynne på jobb igjen og jeg synes ikke min datter trenger være inne der (mor til den andre lekevennen jobber i samme barnehage så de har på en måte samme smitte-pool) ute holder. Det skal bli en krevende vår og sommer dette her, kjenner jeg.

Jeg synes ikke tre jenter fra hver sitt hus på samme trampoline gir nok avstand heller. De dulter borti hverandre på det jevne. Men jeg er "hysterisk" i forhold til naboen.
Mannen min er hakket strengere enn meg da. Så vi er i det minste enige.

Alle målene på klokka nådd , nå har jeg lagt meg på sofaen for å se serie.

En fin dag, guttene mine har løst oppgaver jrg har laget før de fikk påskeegg,det tok tid å lage den rebusen men var verdt tiden når jeg så hvor gøy de synes det var, mannen har laget påskeegg til meg uten st jeg har fått det med meg❤️
Etterpå spilte vi basket , elsker sånne dager altså
Gøy med rebus :)

Liten gutt som ville opp på toppen av fjellet :Heartred
92430161_10156769092301143_6731255866516832256_o.jpg

Vis vedlegget 322864 Vis vedlegget 322865 mellomste ville ha kortere hår, far trår til som frisør. Nå er debrlitr gradert mot ansiktet, kortere forran, men går fortsatt bak ørene, og altså litt nedom skuldrene bak. I dusjen nå så vi får se som det faller fint når det er tørket eller om hun skal til pers igjen i morgen
Deilig å få stusset litt:)
Her har også mannen vært frisør på 2 av gutta:P

Alle målene på klokka nådd , nå har jeg lagt meg på sofaen for å se serie.

En fin dag, guttene mine har løst oppgaver jrg har laget før de fikk påskeegg,det tok tid å lage den rebusen men var verdt tiden når jeg så hvor gøy de synes det var, mannen har laget påskeegg til meg uten st jeg har fått det med meg❤️
Etterpå spilte vi basket , elsker sånne dager altså
Så koselig med slike dager❤️

Deilig å få stusset litt:)
Her har også mannen vært frisør på 2 av gutta:p
Guttungen skal også tas, mannen tar ham med maskin med jevne mellomrom. Det er på tide. Han har tykt hår.

I dag planlegger vi å prøve oss på ski.

Vi sto ikke opp grytidlig, og jeg holder på å lage frokost. Vi skal ikke gå timesvis, og vi har ikke funnet frem ski og smurning, klær og sekk og alt mulig. Så det blir en litt ut på dagen tur. Om det ikke er så mye biler der at mannen nekter.

Men vi prøver. Ungene og jeg har lyst. De eldste i alle fall, fireåringen er litt misfornøyd med at vi ikke hadde tenkt å ta med pulk

Back
Topp