Skravletråden for april

Ja det blir sakte oppstart - få hjulene i gang! håper jeg snart kan komme til fysio igjen
  • 20. april: Helsefaglige virksomheter med én-til-én-kontakt, som fysioterapeuter og psykologer, kan gjenoppta en større del av virksomheten, men må følge nye smittevernstandarder.

Ikke så lenge til. 11 dager. Håper fysio ringer snart og tilbyr meg time. Trenger det så sårt. Har det helt forferdelig vondt. :(
Ja, gleder meg så til litt avlasting og hjelp til noe trening. Minsten er også i et forløp hos manualterapeut - det bør fortsette litt! vi gleder oss også til info om time hos reggis tannlege til de to store som er i behandling

Så lenge barnet ikke er i risikogruppen har man vel egentlig ikke noe valg

Bhg er jo frivillig. Jeg jobber hjemmekontor og mannen er 50% permitert når barnehagene åpner, så vi kan absolutt velge å ha henne hjemme. Vurderer det, i alle fall frem til skolen åpner. Vår er 4 år og såpass selvstendig at det går fint at mannen følger opp det meste og der jeg bruker av tid på henne kan jeg ta igjen på lenger dag uten vansker antar jeg

For jeg kan jo ikke føre sykt barn på henne. Men det er meg som har tatt det meste av ungene pga hans mange møter. Når han kan ta der meste får jeg tatt mine timer.

Så lenge barnet ikke er i risikogruppen har man vel egentlig ikke noe valg
I tvil her. O har jo astma, men snakk om å prøve kutte ned på medisiner her. Sååå...ikke veldig alvorlig astma, men fortsatt diagnose. Må snakke med legen gitt. Vi har det jo i grunn greit her hjenne. Tror jeg trenger hjelp med å tenke for tiden...

I tvil her. O har jo astma, men snakk om å prøve kutte ned på medisiner her. Sååå...ikke veldig alvorlig astma, men fortsatt diagnose. Må snakke med legen gitt. Vi har det jo i grunn greit her hjenne. Tror jeg trenger hjelp med å tenke for tiden...
Vi har også en med astma som vi har fått beskjed om å prøve å kutte ut medisin i løpet av våren/sommeren. Han er ikke hardt rammet, men nok til å bli dårlig noen dager uten medisin. Vi har prøvd å kutte ut flere ganger. Vi kommer til å fortsette med medisin en stund framover nå ja.

Vi har også en med astma som vi har fått beskjed om å prøve å kutte ut medisin i løpet av våren/sommeren. Han er ikke hardt rammet, men nok til å bli dårlig noen dager uten medisin. Vi har prøvd å kutte ut flere ganger. Vi kommer til å fortsette med medisin en stund framover nå ja.
Ja, planen var tidlig mai her. Går han på skolen?

Fikk nettopp meld av pappa som forteller at onkelen min som hadde hudkreft, men som ble erklært frisk ifjor, nå er syk igjen med spredning til hode, lunge og lever :(

Fikk nettopp meld av pappa som forteller at onkelen min som hadde hudkreft, men som ble erklært frisk ifjor, nå er syk igjen med spredning til hode, lunge og lever :(
Nei nei nei:( den kreften så brutal og skummel! Sender en klem. ❤️❤️❤️

I utgangspunktet ja. Skal snakke med legen vi pleier å være på kontroll hos først.
Det var det jeg tenkte også , men sies risikogruppe så skal man uansett være hjemme?:) jeg er ikke spesialist og blir helt bortevekk i hode av alt dette merker jeg

Det var det jeg tenkte også , men sies risikogruppe så skal man uansett være hjemme?:) jeg er ikke spesialist og blir helt bortevekk i hode av alt dette merker jeg
Vet ikke. Legen hans mener det bare er å slutte på medisin da, så da ser hun kanskje ikke på han som en i risikogruppe. Føler at det kan bli litt skummelt. Vi prøvde å slutte i desember i fjor, men det funka dårlig gitt.

Vet ikke. Legen hans mener det bare er å slutte på medisin da, så da ser hun kanskje ikke på han som en i risikogruppe. Føler at det kan bli litt skummelt. Vi prøvde å slutte i desember i fjor, men det funka dårlig gitt.
Mhm skjønner. Og da skulle man jo tro det er behov. Her har vi ikke prøvd slutte før.

Back
Topp