Fysio var vel fra 27. april dersom jeg ikke husker helt feil
- 20. april: Helsefaglige virksomheter med én-til-én-kontakt, som fysioterapeuter og psykologer, kan gjenoppta en større del av virksomheten, men må følge nye smittevernstandarder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysio var vel fra 27. april dersom jeg ikke husker helt feil
Ja det blir sakte oppstart - få hjulene i gang! håper jeg snart kan komme til fysio igjen
Ikke så lenge til heldigvis (eller joda, men bedre enn sommeren eller aldrig)Fysio var vel fra 27. april dersom jeg ikke husker helt feil
Ikke så lenge til. 11 dager. Håper fysio ringer snart og tilbyr meg time. Trenger det så sårt. Har det helt forferdelig vondt.Ikke så lenge til heldigvis (eller joda, men bedre enn sommeren eller aldrig)
Mange har det , vi hadde hatt det og hadde holdt hjemme også om han var liten.Så lenge barnet ikke er i risikogruppen har man vel egentlig ikke noe valg
Ja, gleder meg så til litt avlasting og hjelp til noe trening. Minsten er også i et forløp hos manualterapeut - det bør fortsette litt! vi gleder oss også til info om time hos reggis tannlege til de to store som er i behandlingIkke så lenge til. 11 dager. Håper fysio ringer snart og tilbyr meg time. Trenger det så sårt. Har det helt forferdelig vondt.![]()
Så lenge barnet ikke er i risikogruppen har man vel egentlig ikke noe valg
I tvil her. O har jo astma, men snakk om å prøve kutte ned på medisiner her. Sååå...ikke veldig alvorlig astma, men fortsatt diagnose. Må snakke med legen gitt. Vi har det jo i grunn greit her hjenne. Tror jeg trenger hjelp med å tenke for tiden...Så lenge barnet ikke er i risikogruppen har man vel egentlig ikke noe valg
Vi har også en med astma som vi har fått beskjed om å prøve å kutte ut medisin i løpet av våren/sommeren. Han er ikke hardt rammet, men nok til å bli dårlig noen dager uten medisin. Vi har prøvd å kutte ut flere ganger. Vi kommer til å fortsette med medisin en stund framover nå ja.I tvil her. O har jo astma, men snakk om å prøve kutte ned på medisiner her. Sååå...ikke veldig alvorlig astma, men fortsatt diagnose. Må snakke med legen gitt. Vi har det jo i grunn greit her hjenne. Tror jeg trenger hjelp med å tenke for tiden...
Ja, planen var tidlig mai her. Går han på skolen?Vi har også en med astma som vi har fått beskjed om å prøve å kutte ut medisin i løpet av våren/sommeren. Han er ikke hardt rammet, men nok til å bli dårlig noen dager uten medisin. Vi har prøvd å kutte ut flere ganger. Vi kommer til å fortsette med medisin en stund framover nå ja.
Ja, førsteklassing.Ja, planen var tidlig mai her. Går han på skolen?
Nemlig og du/dere tenker han starter på skolen igjen 27?Ja, førsteklassing.
Nei nei neiFikk nettopp meld av pappa som forteller at onkelen min som hadde hudkreft, men som ble erklært frisk ifjor, nå er syk igjen med spredning til hode, lunge og lever![]()
Takk, ble helt satt ut nåNei nei neiden kreften så brutal og skummel! Sender en klem.
![]()
usj, kjenner at jeg blir helt ødelagt i hodet av alt dette 
I utgangspunktet ja. Skal snakke med legen vi pleier å være på kontroll hos først.Nemlig og du/dere tenker han starter på skolen igjen 27?
Det var det jeg tenkte også , men sies risikogruppe så skal man uansett være hjemme?I utgangspunktet ja. Skal snakke med legen vi pleier å være på kontroll hos først.
Ja det forstår jeg godtTakk, ble helt satt ut nåusj, kjenner at jeg blir helt ødelagt i hodet av alt dette
![]()
Vet ikke. Legen hans mener det bare er å slutte på medisin da, så da ser hun kanskje ikke på han som en i risikogruppe. Føler at det kan bli litt skummelt. Vi prøvde å slutte i desember i fjor, men det funka dårlig gitt.Det var det jeg tenkte også , men sies risikogruppe så skal man uansett være hjemme?jeg er ikke spesialist og blir helt bortevekk i hode av alt dette merker jeg
Mhm skjønner. Og da skulle man jo tro det er behov. Her har vi ikke prøvd slutte før.Vet ikke. Legen hans mener det bare er å slutte på medisin da, så da ser hun kanskje ikke på han som en i risikogruppe. Føler at det kan bli litt skummelt. Vi prøvde å slutte i desember i fjor, men det funka dårlig gitt.