Huff , håper det går greit på jobbJeg også. Var på kveldsvakt i går og kunne sovet til 6.30 i dag, men vært våken en stund. Snart ordne meg for dagvakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff , håper det går greit på jobbJeg også. Var på kveldsvakt i går og kunne sovet til 6.30 i dag, men vært våken en stund. Snart ordne meg for dagvakt.
Tøft med kveld - tidligJeg også. Var på kveldsvakt i går og kunne sovet til 6.30 i dag, men vært våken en stund. Snart ordne meg for dagvakt.

Det er det. Selv for dem som sover godt.Tøft med kveld - tidlig![]()
Lykke tilHar så lyst til å bruke dagen i hagen....må "bare" skrive litt ferdig førstcrap blir jo aldri ferdig med den driten
Finnes ikke noe verre egentligTøft med kveld - tidlig![]()
Veldig glad for at sjefen i den nye jobben prøver å ikke gi oss så mange slikeFinnes ikke noe verre egentlig![]()
Mamma er heller ikke på Facebook, men hun har messenger så vi videoringer der. Man kan også videoringe med duo på tvers av epleprodukter og Android mener jeg.Skulle ønske mamma var på FB.
Hun virker så ensom i disse dager, hadde hun være på FB kunne vi snakket over FaceTime og hun ville i det minste ha sett oss
Problemet er at vi ikke bare kan gi henne en smarttelefon heller.Mamma er heller ikke på Facebook, men hun har messenger så vi videoringer der. Man kan også videoringe med duo på tvers av epleprodukter og Android mener jeg.
Er det ikke mulig å få en eller annen video-ringe-app på en eller annen enhet hun har eller kan arve eller låne av noen?
Skjønner. Hun er "der" ja.Problemet er at vi ikke bare kan gi henne en smarttelefon heller.
Dersom vi gir henne en slik må hun også opplæres i å bruke den
Så lenge barnet ikke er i risikogruppen har man vel egentlig ikke noe valgJeg er glad min fortsatt skal være hjemme, tror uansettikke jeg hadde sendt han.
Spent på hvor mange som fortsatt holder barnehagebarna hjemme
Fysio var vel fra 27. april dersom jeg ikke husker helt feilJa det blir sakte oppstart - få hjulene i gang! håper jeg snart kan komme til fysio igjen