Skravletråden for april

Nydelig vær ute , blir nok en tur i dag også men først må vi fikse en del ting.

Har så lyst til å bruke dagen i hagen....må "bare" skrive litt ferdig først :p crap blir jo aldri ferdig med den driten

Ungene er ute på trampolina. Herlig vær og godt at de beveger seg.

Skulle ønske mamma var på FB.
Hun virker så ensom i disse dager, hadde hun være på FB kunne vi snakket over FaceTime og hun ville i det minste ha sett oss

Skulle ønske mamma var på FB.
Hun virker så ensom i disse dager, hadde hun være på FB kunne vi snakket over FaceTime og hun ville i det minste ha sett oss
Mamma er heller ikke på Facebook, men hun har messenger så vi videoringer der. Man kan også videoringe med duo på tvers av epleprodukter og Android mener jeg.

Er det ikke mulig å få en eller annen video-ringe-app på en eller annen enhet hun har eller kan arve eller låne av noen?

Mamma er heller ikke på Facebook, men hun har messenger så vi videoringer der. Man kan også videoringe med duo på tvers av epleprodukter og Android mener jeg.

Er det ikke mulig å få en eller annen video-ringe-app på en eller annen enhet hun har eller kan arve eller låne av noen?
Problemet er at vi ikke bare kan gi henne en smarttelefon heller.
Dersom vi gir henne en slik må hun også opplæres i å bruke den

Problemet er at vi ikke bare kan gi henne en smarttelefon heller.
Dersom vi gir henne en slik må hun også opplæres i å bruke den
Skjønner. Hun er "der" ja.

Fordelen for min del er at mamma har en iPhone, så den kan hun bruke. Rett nok har jeg Android men vi klarer kommunisere. Litt forvirrende var det når vi skulle ringe henne på nettbrettet. Hun har ipad også nemlig. Men der var det av uviss grunn pappa sin messenger konto. Så da ringte vi ham da så kunne hun snakke med oss fra ipaden sin mens pappa ikke var hjemme.

Det er enklere siden alle besteforeldre til våre unger bruker smarttelefon og pc.

Skal snart gå en tur til Åsane, trenger nye laken! Jeg og Frøkna blir igjen ute, mens far går inn, og vi tar på så lite som mulig....
Har nemlig egentlig to senger, min er 120 og hans er 110.. Og nå har vi bestilt sprinkelseng (hadde vi kunnet bestilt laken samtidig hadde vi gjort det) så har vi funnet ut at den beste måten å gjøre det på for å ikke rokke om på verdenen hennes helt, er at hu sover imellom oss fremdeles. Ja, vi får da sove i egne senger, men det er bare til vi flytter liksom. Det var det eneste stedet som ga mening og hvor det faktisk var plass, så da ble det slik da.
Har nøyaktig 2 cm klaring for å få opp klesskapet har vi målt.

Jeg er glad min fortsatt skal være hjemme, tror uansettikke jeg hadde sendt han.
Spent på hvor mange som fortsatt holder barnehagebarna hjemme

Back
Topp