Skravletråden for april

Nettopp. Våre tre er ingen problem.

Egenelig sa vi max to, tre bare om det er våre, men så ble det tre når to av dem var våre for at minstemor skulle få være med når naboen kom mens vi monterte. Strammer trolig inn til max 2 barn om det ikke er våre tre. Lettere regler egenelig.
Ja det er jo det.

Vi klarer oss heldigvis - føler med alle som sliter med økonomien nå :( been there!
Vi har litt å betale da, leie, bil, sfo betalte jeg for siste gang nå i mars så får nok refundert for stengte dager etterhvert. Regulering har vi på avbetaling og har bare 3 tus igjen på nr2 (to mån apr, mai) på elste har vi bare betalt 2-3 mån av typ 18 :p men det er “bare” 1100 i måneden. Studiegjeld har vi begge :bag:
Betalte siste del av treningsavgift for nr3 på turn - forventer ikke å få det refundert siden vi risikerer å miste tilbudet da! Strøm er dyr nok og blir ikke billigere når vi alle er hjemme :hilarious:
I mai må vi betale liv og sykdomsforsikring på oss begge vi har aldri delt summen opp så det er vil 8 tusen samlet tror jeg :angelic:

Ja, strøm og sånn kommer også, og diverse annet. Regulering skal muligens eldste igang med til høsten, vi får se.

Ja, strøm og sånn kommer også, og diverse annet. Regulering skal muligens eldste igang med til høsten, vi får se.
Det er pissdyrt :( blir 40/50 tus for de to som er i gang nå og så ser vi at minsten må gjennom mølla også om noen år :arghh:

Virkelighetsflukten min er fortsatt sims.

I dag så jeg mamma og pappa for første gang siden 11. Mars. Det er rart at det er så lenge siden, og rart å ikke gi dem en klem. Ungene var flinke. Jeg var usikker på om minstemor ville klare det. Men hun bare sto på trappa og snakka uten å gå for å gi klem.

Lurer på når vi kan treffes skikkelig. Mamma er jo risikogruppe på 4 eller 5 punkt så vi tar ingen sjanser.
Så godt å få treffe dem❤️

Vi bor inne på et tun med flere boenheter rundt tunet.
Noen snakker om å sette på full musikk der en av dagene i påsken, og ha en økt fellestrening (selvfølgelig med avstand mellom hverandre) siden det fort blir litt vel mye stillesitting i disse dager.

Tror det vil bli veldig bra, sammen, men på avstand
Så gøy!:D

God morgen. I dag skal vi kjøpe inn egg og maling, så unga( og vi) kan male påskeegg. Så skal vi kjøpe inn litt blomster og litt pynt ellers. Påskeeggene fikser vi til uka. Blir påskeeggjakt i år også:)
Så koselig å male egg!:)

Så godt å få treffe dem❤️
Ja. Det var det.

Mamma mener hun vil kose med ungene før de begynner på skolen igjen. Jeg tenker i så fall at jeg håper det er lenge til skolen begynner.... For jeg er ikke helt sikker på om det er lurt.

Var på kontroll 3 ganger med elste 2015-17-19 før han fikk begynne og det kostet 1100-1300 pr gang så 20 tus for reggis oppe i 18 mån ca...han fikk 60% refusjon

Vært på vare en kontroll i fjor vår, og da skulle vi vente i 1,5 år, altså fra våren 19 til høsten 20. Da er han 12 år. Men har slett ikke mistet alle tennene han skulle, så vi får de. Kontroll er dyrt fordi de tar sånn sykt dyr røntgen rundt hele munnen. Og han fikk bare 40 % refusjon som nå er ansett som kosmetisk (as if, den tanna kommer ikke ned uten hjelp. Tann nr 3 dytter på tann nr 2, den nye, ikke den gamle nr 3, og det går ikke. Ikke er det plass til alt mulig heller. Så..... Vi får se.

Vært på vare en kontroll i fjor vår, og da skulle vi vente i 1,5 år, altså fra våren 19 til høsten 20. Da er han 12 år. Men har slett ikke mistet alle tennene han skulle, så vi får de. Kontroll er dyrt fordi de tar sånn sykt dyr røntgen rundt hele munnen. Og han fikk bare 40 % refusjon som nå er ansett som kosmetisk (as if, den tanna kommer ikke ned uten hjelp. Tann nr 3 dytter på tann nr 2, den nye, ikke den gamle nr 3, og det går ikke. Ikke er det plass til alt mulig heller. Så..... Vi får se.
nå har sønnen ikke vært inne for å rette opp i lang tid :( så behandlingen strekker nok i den andre ende...

Så mange som sliter med å sove.

Back
Topp