Skravletråd

Hun visste jo ikke det før hun kom der......

Huh? Hun skriver hun har time på fredag og skal ringe å høre? Har vel fått beskjed om det på telefon da antar jeg; siden timen ikke er i dag. …….

Jeg har selv aldri hørt om samtaler på sykehuset så tidlig, med mindre det foreligger historikk med komplikasjoner fra tidligere svangerskap. I slike tilfeller skjer det eventuelt etter henvisning fra fastlege eller jordmor i samråd med deg.
Og da er det jo ikke rart en stiller spørsmål ved det, har jo ingenting med at ting er frivillig eller må.

Ringte i resepsjon , Det stod ikke tydelig hva timen gjaldt, bare at den var ho gyn. Jeg trodde det kanskje var nipt test, men det var det ikke. Jeg er sykemeldt så har et hav av tid . Så bare bra å ha en unnskyldning for å komme ut døra :smiley-ashamed004 Jeg har trolig en godartet svulst på netthinnen , men det kan jo ikke være av betydning for svangerskapet. Har eget løp med øyelege og utredning for den . Jaja, blir spennende å se hva det gjelder:hilarious:

Jeg har selv aldri hørt om samtaler på sykehuset så tidlig, med mindre det foreligger historikk med komplikasjoner fra tidligere svangerskap. I slike tilfeller skjer det eventuelt etter henvisning fra fastlege eller jordmor i samråd med deg.
Og da er det jo ikke rart en stiller spørsmål ved det, har jo ingenting med at ting er frivillig eller må.

Tror du leser det du vil lese men det får være din sak. Hun skriver «TRODDE IKKE AT MAN MÅTTE DET». Jeg skriver, du må ikke det, det er frivillig. Så det handler jo bare om hva jeg leser og hva du av en eller annen grunn drar ut av det.

Tror du leser det du vil lese men det får være din sak. Hun skriver «TRODDE IKKE AT MAN MÅTTE DET». Jeg skriver, du må ikke det, det er frivillig. Så det handler jo bare om hva jeg leser og hva du av en eller annen grunn drar ut av det.
Å skrive trodde ikke jeg måtte det i denne sammenhengen med uvisshet, blir et implisitt spørsmål.
Og hvorfor bruker du caps lock?

Å skrive trodde ikke jeg måtte det i denne sammenhengen med uvisshet, blir et implisitt spørsmål.
Og hvorfor bruker du caps lock?

Okei, beklager at jeg svarte at det var frivillig - hadde jeg visst at en helt annen person skulle ta seg så fryktelig nær av det så hadde jeg nok latt være.

Og hvorfor ikke? Dette blir virkelig for dumt altså. Snakk om å dra ting langt ut av proposjoner, tolke i egen mening også gå til angrep på andres vegne pga «Det er frivillig».

Denne «diskusjonen» er jeg hvertfall ferdig med. :)

Back
Topp