AilOn
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Novembernurkene 2026 ♡
Var visst bare en samtaletime . Litt rart visste ikke at jeg måtte det ..
Du må jo ingenting. Alt er frivillig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var visst bare en samtaletime . Litt rart visste ikke at jeg måtte det ..
Hun visste jo ikke det før hun kom der......Du må jo ingenting. Alt er frivillig
Hun visste jo ikke det før hun kom der......
Jeg har trolig en godartet svulst på netthinnen , men det kan jo ikke være av betydning for svangerskapet. Har eget løp med øyelege og utredning for den . Jaja, blir spennende å se hva det gjelder
Jeg har selv aldri hørt om samtaler på sykehuset så tidlig, med mindre det foreligger historikk med komplikasjoner fra tidligere svangerskap. I slike tilfeller skjer det eventuelt etter henvisning fra fastlege eller jordmor i samråd med deg.
Og da er det jo ikke rart en stiller spørsmål ved det, har jo ingenting med at ting er frivillig eller må.
Å skrive trodde ikke jeg måtte det i denne sammenhengen med uvisshet, blir et implisitt spørsmål.Tror du leser det du vil lese men det får være din sak. Hun skriver «TRODDE IKKE AT MAN MÅTTE DET». Jeg skriver, du må ikke det, det er frivillig. Så det handler jo bare om hva jeg leser og hva du av en eller annen grunn drar ut av det.
Å skrive trodde ikke jeg måtte det i denne sammenhengen med uvisshet, blir et implisitt spørsmål.
Og hvorfor bruker du caps lock?