Håper denne sommertiden varer litt for A-menneske-barnaTrodde barna sov til 8 i dag, men vi stilte jo til sommertid i natt hvis jeg ikke husker feil. Så da var klokka egentlig 7 i normaltidUansett en time lenger enn vanlig, så var deilig det!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper denne sommertiden varer litt for A-menneske-barnaTrodde barna sov til 8 i dag, men vi stilte jo til sommertid i natt hvis jeg ikke husker feil. Så da var klokka egentlig 7 i normaltidUansett en time lenger enn vanlig, så var deilig det!

Trodde barna sov til 8 i dag, men vi stilte jo til sommertid i natt hvis jeg ikke husker feil. Så da var klokka egentlig 7 i normaltidUansett en time lenger enn vanlig, så var deilig det!

Dratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her 

Jøss så produktiv du er! Helt fantastisk!Skulle ha en rolig helg da det har vært så travelt i det siste. Hva har vi gjort? Alt annet enn å slappe av iallefallDratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her
![]()

Det var imponerende mye! Fine ting, da!Skulle ha en rolig helg da det har vært så travelt i det siste. Hva har vi gjort? Alt annet enn å slappe av iallefallDratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her
![]()

Haha, skjønner godt du trenger helg etter helgaSkulle ha en rolig helg da det har vært så travelt i det siste. Hva har vi gjort? Alt annet enn å slappe av iallefallDratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her
![]()
men sååå godt med det som er gjort også. Jeg er også dødsgira på å begynne på barnerommet!Snart tid for skjult forum! Vi mangler bare 500-600 innlegg! Noen som kunne tenkt seg å være tilgangsannsvarlige?
I mai gruppa jeg er med i hadde vi faktisk 2 tilgangsannsvarlige. Jeg vil helst slippe å være så derfor jeg løfta spørsmålet litt tidligJeg kan godt være det, men om flere andre heller vil så trenger jeg ikke.

I mai gruppa jeg er med i hadde vi faktisk 2 tilgangsannsvarlige. Jeg vil helst slippe å være så derfor jeg løfta spørsmålet litt tidlig![]()

savner å snakke med venninnene mine om dette, men vet samtlige av de ikkje klarer å holde det hemmelig så derfor tørr jeg ikke.. eller er forresten ei annen kollega av meg som vet jeg er gravid da vi plutselig var i samme termingruppe på facebook
men der også er det kun sympatiske blikk og korridorhvisking oss imellom da begge har valgt å holde det hemmelig på arbeidsplassen inntil videre.Hjelper litt med forum syns jegJeg har så lyst til å ROPE til verden at jeg er gravid! Disse ukene hvor det er hemmelig føles så ensomt. Er kun ene bestevenninna mi, to kollegaer og sjefen jeg har fortalt det til. Men bestevenninna mi er så travel for tiden med ny jobb, flytting og eget svangerskap. Jeg har kun mannen å snakke med om dette, men igjen så er han mannsavner å snakke med venninnene mine om dette, men vet samtlige av de ikkje klarer å holde det hemmelig så derfor tørr jeg ikke.. eller er forresten ei annen kollega av meg som vet jeg er gravid da vi plutselig var i samme termingruppe på facebook
men der også er det kun sympatiske blikk og korridorhvisking oss imellom da begge har valgt å holde det hemmelig på arbeidsplassen inntil videre.
Men enig i at det er litt ensomtJa, der hjelper på med forum, men synes forumet er så rolig om dagenHjelper litt med forum syns jegMen enig i at det er litt ensomt

Ja, enig. Litt lite action. Er det påsken, eller er vi litt få i november?Ja, der hjelper på med forum, men synes forumet er så rolig om dagen![]()
Kombinasjon tror jegJa, enig. Litt lite action. Er det påsken, eller er vi litt få i november?
Er ikke så lett å sitte på forum hele dagen når man er på ferie med familien akkurat. Og når vi er litt få i utgangspunktet blir det ekstra stille.Ja.. du har nok rett.. satser på det blir mer liv over påsken, er litt stas å snakke med andre i samme situasjonKombinasjon tror jegEr ikke så lett å sitte på forum hele dagen når man er på ferie med familien akkurat. Og når vi er litt få i utgangspunktet blir det ekstra stille.

Spennende og spennende! Besøker familie. Hva med deg?Noen som har spennende planer i påsken?![]()

Husker med nummer to var jeg så misunnelig på alle som fikk slappet av litt. Det er tungt å være gravid med barn, spesielt samvittigheten gjør det uutholdelig. Dårlig samvittighet ovenfor barna fordi man slapper av mye grunnet kvalmen, ikke er seg selv. Dårlig samvittighet over mannen som må ta så mye ekstra.Jeg er mektig imponert over alle dere som har gått gjennom graviditet med barn fra før. Jeg syns det er tøft å være så sliten og ikke ha samme energi som før