Håper denne sommertiden varer litt for A-menneske-barnaTrodde barna sov til 8 i dag, men vi stilte jo til sommertid i natt hvis jeg ikke husker feil. Så da var klokka egentlig 7 i normaltidUansett en time lenger enn vanlig, så var deilig det!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper denne sommertiden varer litt for A-menneske-barnaTrodde barna sov til 8 i dag, men vi stilte jo til sommertid i natt hvis jeg ikke husker feil. Så da var klokka egentlig 7 i normaltidUansett en time lenger enn vanlig, så var deilig det!

Trodde barna sov til 8 i dag, men vi stilte jo til sommertid i natt hvis jeg ikke husker feil. Så da var klokka egentlig 7 i normaltidUansett en time lenger enn vanlig, så var deilig det!

Dratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her 

Jøss så produktiv du er! Helt fantastisk!Skulle ha en rolig helg da det har vært så travelt i det siste. Hva har vi gjort? Alt annet enn å slappe av iallefallDratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her
![]()

Det var imponerende mye! Fine ting, da!Skulle ha en rolig helg da det har vært så travelt i det siste. Hva har vi gjort? Alt annet enn å slappe av iallefallDratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her
![]()

Haha, skjønner godt du trenger helg etter helgaSkulle ha en rolig helg da det har vært så travelt i det siste. Hva har vi gjort? Alt annet enn å slappe av iallefallDratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her
![]()
men sååå godt med det som er gjort også. Jeg er også dødsgira på å begynne på barnerommet!Snart tid for skjult forum! Vi mangler bare 500-600 innlegg! Noen som kunne tenkt seg å være tilgangsannsvarlige?
I mai gruppa jeg er med i hadde vi faktisk 2 tilgangsannsvarlige. Jeg vil helst slippe å være så derfor jeg løfta spørsmålet litt tidligJeg kan godt være det, men om flere andre heller vil så trenger jeg ikke.

I mai gruppa jeg er med i hadde vi faktisk 2 tilgangsannsvarlige. Jeg vil helst slippe å være så derfor jeg løfta spørsmålet litt tidlig![]()