Skravletråd

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke vite denne gangen. I hvertfall skal INGEN andre få vite, om mannen slår seg vrang å nekter å vente :hilarious:

Navn er vi fucked på uansett. Blir feil uansett om vi får jente eller gutt så blir deilig å utsette det problemet også :hilarious:

Xonvea er jo svindyrt.. koster nesten 500kr pakken og må potensielt ta opp til flere tabletter daglig?? :sorry:

Jepp. :D :D :D :D :D :D :D :D
4*daglig = 500kr hver tiende dag. :love7

Får den ikke på blå resept før man er over 12 uker visst.

Jepp. :D :D :D :D :D :D :D :D
4*daglig = 500kr hver tiende dag. :love7

Får den ikke på blå resept før man er over 12 uker visst.
Evk SUKK score på 13 eller høyere, men da må man jo nesten slutte på medisinen for å se hvor ille det er uten og det er jo ikke verdt det heller akkurat..

Evk SUKK score på 13 eller høyere, men da må man jo nesten slutte på medisinen for å se hvor ille det er uten og det er jo ikke verdt det heller akkurat..

Er det den som Nørs blant annet bruker? Isåfall så var jeg høyere forrige svangerskap, selv på full dose xonvea, og fikk ikke på blå likevel. Den er foreløpig på 12. Noen ganger er jeg usikker på om medisinene har effekt i det hele tatt, meeen tørr ikke akkurat stoppe.

Er det den som Nørs blant annet bruker? Isåfall så var jeg høyere forrige svangerskap, selv på full dose xonvea, og fikk ikke på blå likevel. Den er foreløpig på 12. Noen ganger er jeg usikker på om medisinene har effekt i det hele tatt, meeen tørr ikke akkurat stoppe.
Er denne her jeg har blitt vurdert utifra iallefall. Både sist svangerskap og når jeg var hos legen på mandag. Men nå er jeg enda såpass tidlig at jeg ikke scorte så veldig høyt.
1000016840.jpg

Er denne her jeg har blitt vurdert utifra iallefall. Både sist svangerskap og når jeg var hos legen på mandag. Men nå er jeg enda såpass tidlig at jeg ikke scorte så veldig høyt.
Vis vedlegget 481101

Ah ja, samme som nørs.

Når jeg fikk medisinene forrige runde så hadde jeg 15 poeng, og fikk de fortsatt ikke på blå. Så leste jeg på forumet at ingen fikk før etter 3 mnd. Men det er antagelig som med alt annet, veldig ulikt hva enkelt leger velger å gjøre.
Denne gangen startet jeg på den resepten jeg alt hadde, så har ikke satt meg så inn i det annet enn at jeg logger kvalmen på Nørs.
Liggi å vaka på 8-9 helt til i går og vært veldig fornøyd med det. Men jeg er jo heller ikke langt på vei, så det kan fortsatt bli langt verre.

Back
Topp