Skravletråd

Trodde barna sov til 8 i dag, men vi stilte jo til sommertid i natt hvis jeg ikke husker feil. Så da var klokka egentlig 7 i normaltid :hilarious: Uansett en time lenger enn vanlig, så var deilig det!

Hva i. Jeg som trodde vi sov til 07 i dag. :mad: :hilarious:

Skulle ha en rolig helg da det har vært så travelt i det siste. Hva har vi gjort? Alt annet enn å slappe av iallefall :hilarious: Dratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her :dead::Heartred

Skulle ha en rolig helg da det har vært så travelt i det siste. Hva har vi gjort? Alt annet enn å slappe av iallefall :hilarious: Dratt på søppelplassen, river lister og tapet på rommet vi skal pusse opp, klippet håret til begge barna selv, baker cookies, bestilt ferie i slutten av mai, skal lage en haug med juice senere i dag og må jobbe mer med oppussing ila dagen. Men formen er overraskende god så må utnytte det mens jeg enda har ork. Tror jeg trenger helg etter denne helga her :dead::Heartred
Jøss så produktiv du er! Helt fantastisk! :hello2

Det var imponerende mye! Fine ting, da! :) Er deilig å utnytte formen når den er god.

Stemme det! Hadde glemt vi stilte klokka! Klarte ikke å dra meg utav senga før kl var 11.30 idag så var jo egentlig bare 10.30 :laughing002

Haha, skjønner godt du trenger helg etter helga :laughing002 men sååå godt med det som er gjort også. Jeg er også dødsgira på å begynne på barnerommet!

Snart tid for skjult forum! Vi mangler bare 500-600 innlegg! Noen som kunne tenkt seg å være tilgangsannsvarlige?

Snart tid for skjult forum! Vi mangler bare 500-600 innlegg! Noen som kunne tenkt seg å være tilgangsannsvarlige?

Jeg kan godt være det, men om flere andre heller vil så trenger jeg ikke.

I mai gruppa jeg er med i hadde vi faktisk 2 tilgangsannsvarlige. Jeg vil helst slippe å være så derfor jeg løfta spørsmålet litt tidlig :hilarious:

Ja vi hadde også to, og jeg tenker egentlig at vi bør være 2. Visst ikke så kan ikke jeg. Kan ikke stole på at formen min alltid er klar for oppgaven.

Så! Jeg kan godt være en av to, men jeg vil ikke være om vi bare skal være en :hilarious:

Back
Topp