Skravletråd

Har også ett nuddeltips; pleier å lage Mr.lee kylling nudler, og når de er ferdig så knekker jeg i ett egg å rører masse. Mannen er ikke super fan, men han liker ingenting. Jeg og treåringen elsker det. Den krafta blir sååå god :sad010
Må ha nudler jeg nå.

Har også ett nuddeltips; pleier å lage Mr.lee kylling nudler, og når de er ferdig så knekker jeg i ett egg å rører masse. Mannen er ikke super fan, men han liker ingenting. Jeg og treåringen elsker det. Den krafta blir sååå god :sad010
Må ha nudler jeg nå.
Jøss! Den var ny!

Jeg har nudler liggende, men er så mett etter middagen. Tenker også på at det er is i fryseren. Åhhh

Dør så hardt av dette. Angrer skikkelig på jeg ikke tok bilde med en gang for å kunne se forskjellen!

Vedlegg

• IMG_6549.jpeg
    IMG_6549.jpeg
    322,5 KB · Visninger: 12
Er det egentlig flere her som ikke skal vite kjønnet?:p jeg og kona er ganske så fastbestemt på det. Vi har til sammen 3 gutter fra før så hadde såklart vært koselig med en jente til men det går egentlig for det samme så lenge vi faktisk får et barn til.

Må ha nudler jeg nå.
Tar du da én pakke nudler og ett egg? Må prøve dette! Vet ikke om jeg syns det høres godt ut eller nasty ut for å være helt ærlig .. men alt må prøves :laughing002 :knegg:

Back
Topp