Skravletråd

Har også ett nuddeltips; pleier å lage Mr.lee kylling nudler, og når de er ferdig så knekker jeg i ett egg å rører masse. Mannen er ikke super fan, men han liker ingenting. Jeg og treåringen elsker det. Den krafta blir sååå god :sad010
Må ha nudler jeg nå.

Har også ett nuddeltips; pleier å lage Mr.lee kylling nudler, og når de er ferdig så knekker jeg i ett egg å rører masse. Mannen er ikke super fan, men han liker ingenting. Jeg og treåringen elsker det. Den krafta blir sååå god :sad010
Må ha nudler jeg nå.
Jøss! Den var ny!

Jeg har nudler liggende, men er så mett etter middagen. Tenker også på at det er is i fryseren. Åhhh

Dør så hardt av dette. Angrer skikkelig på jeg ikke tok bilde med en gang for å kunne se forskjellen!

Vedlegg

• IMG_6549.jpeg
    IMG_6549.jpeg
    322,5 KB · Visninger: 20
Er det egentlig flere her som ikke skal vite kjønnet?:p jeg og kona er ganske så fastbestemt på det. Vi har til sammen 3 gutter fra før så hadde såklart vært koselig med en jente til men det går egentlig for det samme så lenge vi faktisk får et barn til.

Må ha nudler jeg nå.
Tar du da én pakke nudler og ett egg? Må prøve dette! Vet ikke om jeg syns det høres godt ut eller nasty ut for å være helt ærlig .. men alt må prøves :laughing002 :knegg:

Er det egentlig flere her som ikke skal vite kjønnet?:p jeg og kona er ganske så fastbestemt på det. Vi har til sammen 3 gutter fra før så hadde såklart vært koselig med en jente til men det går egentlig for det samme så lenge vi faktisk får et barn til.
Jeg kjenner jeg er litt usikker denne gang. Vi har 2 gutter fra før og hadde privat ul 14+0 med begge de for å finne ut kjønn. Nå tar jeg livet mye mer med ro igrunn. Kjønn spiller liksom ikke så stor rolle for meg lenger. Vi bare ha baby jeg! :hilarious: men kan hende jeg vil vite da vi har slitt veldig med guttenavn og blir dette guttelarv nr 3 trenger vi litt tid på å finne navn.

Jeg har egentlig alltid sagt at vis jeg skal ha flere barn, skal jeg ikke vite kjønn... Meeen, min mann. Har ingen barn å han vil så gjerne vite kjønn!

Jeg har både gutt og jente fra før.

Tar du da én pakke nudler og ett egg? Må prøve dette! Vet ikke om jeg syns det høres godt ut eller nasty ut for å være helt ærlig .. men alt må prøves :laughing002 :knegg:

Ja det stemmer :)

Jeg har begynt å leke med tanken på å ikke vite. Men det er nok bare meg :hilarious: Mannev vil helst vite i går.

Jeg kjenner jeg er litt usikker denne gang. Vi har 2 gutter fra før og hadde privat ul 14+0 med begge de for å finne ut kjønn. Nå tar jeg livet mye mer med ro igrunn. Kjønn spiller liksom ikke så stor rolle for meg lenger. Vi bare ha baby jeg! :hilarious: men kan hende jeg vil vite da vi har slitt veldig med guttenavn og blir dette guttelarv nr 3 trenger vi litt tid på å finne navn.
Guttenavn er helt sykt vanskelig. Vi har ett navn og det er brukt opp på gutten vi fikk for 1,5 år siden (de andre to er 12 og 13 fra tidligere forhold). Men vi skal nok bare finne på både ett guttenavn og jentenavn og være klar for uansett hva som kommer :p

Omg, var oppe på do kl 05.00 å har bare logge i senga å vridd meg siden. Super sulten, å eneste jeg vil ha et samyang nudler å de åpner ikke før kl 10.00 på normal! :arghh:

Tenker litt på å ikke vite denne gangen, men tror ikke jeg klarer det :laughing002

Back
Topp