Ble visst å ta enda en blodprøve gittHar det aaaalt for lett tilgjengelig jeg klarer ikke motstå
![]()
Hadde tatt blodprøver annahver dag om jeg hadde hatt mulighet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble visst å ta enda en blodprøve gittHar det aaaalt for lett tilgjengelig jeg klarer ikke motstå
![]()

innafor det mtp dobling hver 48 time. Var 169 på mandag 
Forstår godt følelsen av nummenhet. Mistet i August i uke 18, og det er brutalt. Vil nok ikke kunne glede oss før vi er over grensa til at barnet kan klare seg utenfor livmora selv!Vi var nesten 3 mnd på vei sist før vi mistet i mndskifte nov/des. Det var skikkelig nedtur. Vi hadde akkurat fortalt ungene det noen dager før jeg begynte å blød. Den hadde sluttet å utvikle seg. Nå er vi 4+4 og jeg føler meg ganske nummen av det hele å være gravid. Prøver å ikke tenke så mye på det å være det igjen
Vi var nesten 3 mnd på vei sist før vi mistet i mndskifte nov/des. Det var skikkelig nedtur. Vi hadde akkurat fortalt ungene det noen dager før jeg begynte å blød. Den hadde sluttet å utvikle seg. Nå er vi 4+4 og jeg føler meg ganske nummen av det hele å være gravid. Prøver å ikke tenke så mye på det å være det igjen

Det kommer seg3k nå folkens! Kjempebra![]()

Jeg kunne egentlig trengt en rolig kveld, men mannen sa de kunne komme uten å tenke seg om
Er litt lettere for han å glemme at jeg er gravid enn det er for meg selv virker det som 

enkle typer 
Hadde ei venninne som ville spille litt i kveld, så fikk meg faktisk en unnskyldning til å trekke meg ned i kjellerenBoys will be boys, om du går å legge deg å seie du har vondt i hode tror jeg faktisk ikke de tenker så langt, you know, boysenkle typer
![]()

Uuh, ka spille dokke?Hadde ei venninne som ville spille litt i kveld, så fikk meg faktisk en unnskyldning til å trekke meg ned i kjelleren![]()
Kjenner meg igjenForstår det. Jeg har en avstand til det merker jeg. Kan få meldinger av mannen om hvor sykt det er at vi skal ha baby igjen. Og jeg husker jo fra svangerskapet før jul hvor mye sommerfugler jeg hadde i magen, så for meg hvordan ting ville bli, kjøpte ting, gledet meg - veldig.
Nå har jeg ikke de sommerfuglene. Har hatt ett sekund der jeg på ekte gledet meg, så var jeg tilbake til, jeg vil ikke kalle det likegyldighet, for jeg er veldig redd, ikke likegyldig. Men den naive gleden er ikke der.
Å la være å tenke på det funker ikke for meg hvertfall. Tenker på det 24/7.![]()
merker også at jeg hele tiden må trykke det ned og være litt negativ når jeg snakker om det, for å beskytte meg kanskje? merkes sikkert her inne også
Alt mulig, men i kveld spillte hu Expedition 33, imens eg spillte Heroes 3. Så streama me for kvarandreUuh, ka spille dokke?![]()
Ganske chill som va det eg trengte i kveldNice!Alt mulig, men i kveld spillte hu Expedition 33, imens eg spillte Heroes 3. Så streama me for kvarandreGanske chill som va det eg trengte i kveld
jeg spiller cs i kveld. Eller stortsett alltid når jeg Gamer for tiden! 
Yep, nesten kvar kveld itte ongane sove så sette meg og mamme oss ner på kontoret og spilleNice!
Gamer du og altsåjeg spiller cs i kveld. Eller stortsett alltid når jeg Gamer for tiden!
![]()
Veldig koselig å dela hobby på den måtenSamme her. Men har så store barn at de gjør sine ting, han eldste er av og til med å spillerYep, nesten kvar kveld itte ongane sove så sette meg og mamme oss ner på kontoret og spilleVeldig koselig å dela hobby på den måten