Skravletråd

Åja, det er jo gøy for storflokken. :) Jeg liker veldig godt å være guttemamma da. Tipper det blir skummelt om det kommer ei jente. Men veldig spennende på en god måte også da! Jeg tror jeg hadde behandlet jenta ganske «ujålete». :p
Dette var som å lese tankene mine! Jeg har det helt på samme måte! Aldri vært hverken opptatt av rosa eller prinsesser! Guttemamma har liksom vært meg fullt og helt og det føles så naturlig!

Dette var som å lese tankene mine! Jeg har det helt på samme måte! Aldri vært hverken opptatt av rosa eller prinsesser! Guttemamma har liksom vært meg fullt og helt og det føles så naturlig!
Med første var jeg overbevist om at det kom til å bli gutt fra veldig tidlig, søstera mi var med på tidlig ultralyd, og hun sa også "det er en gutt", da var jeg bare 8-9 uker, så det var for tidlig å si noe om kjønn enda.
Og svigermor begynte å strikke blått i hemmelighet allerede fra vi fortalte om graviditeten.

Kjønnet har jo ikke egentlig noe å si (blir glad uansett), men jeg skal innrømme at jeg nok håper på en jente til flokken, men blir ikke skuffet om det skulle bli en til gutt :Heartred

Husker ikke når jeg fikk en sånn feeling av kjønn forrige gang, men tenkte det var en gutt da. Foreløpig har jeg ikke noen tanker om kjønn. Storesøsteren min er har en gutt og får en til nå i januar. Hun har sett for seg at det er jenter jeg skal få. Blir spennende når man ikke har noen enda :happy:

Back
Topp