Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis vi henger i så klarer vi det før januar er overDere er så flinke til å få flere innlegg altså!! Har ikke fått vært så mye her inne på et par dager nå, og nå er det på 1600 innleggDet er vi jo 1/3 på vei
![]()
Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvilket band det er?Hadde jo en liten blødning i går (rosa på papiret), men prøver å ikke tenke så mye på det. Prøver å heller fokusere på at favorittbandet mitt har annonsert dato for neste album, og de gjorde det på verdens beste måte!

Krysser alt jeg har for at det bare var en helt ufarlig blødning og at spiren bare graver seg lengre inn for å være mer tryggHadde jo en liten blødning i går (rosa på papiret), men prøver å ikke tenke så mye på det. Prøver å heller fokusere på at favorittbandet mitt har annonsert dato for neste album, og de gjorde det på verdens beste måte!

BTS, de annonserte det med å sende ut brev til fans som har vært medlemmer av fanklubben over flere år. Jeg gråt faktisk da jeg så det og det har ikke med hormoner å gjøreNå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvilket band det er?![]()

Håper det, prøver å ikke tenke for mye, og derfor fokusere på andre ting! (Lettere sagt enn gjort da)Krysser alt jeg har for at det bare var en helt ufarlig blødning og at spiren bare graver seg lengre inn for å være mer trygg![]()
Det er det absolutt! Nå begynner hverdagen smått igjen i morgen, så får håpe at det hjelper påHåper det, prøver å ikke tenke for mye, og derfor fokusere på andre ting! (Lettere sagt enn gjort da)

Hverdagen her begynner ikke før mandag, alle i huset har fri helt til daDet er det absolutt! Nå begynner hverdagen smått igjen i morgen, så får håpe at det hjelper på
![]()

Ah! Da håper vi at helgen går fortHverdagen her begynner ikke før mandag, alle i huset har fri helt til da![]()

Nå er vi på 1,8K!Dere er så flinke til å få flere innlegg altså!! Har ikke fått vært så mye her inne på et par dager nå, og nå er det på 1600 innleggDet er vi jo 1/3 på vei
![]()
Du må bare ha 50 innlegg for å få bannerHva skjer for oss med lite innlegg når det bikker 5000 innlegg her? Forsvinner det for oss da?![]()
50 innlegg når man kjapt hvis man hiver seg med på lekeneHva skjer for oss med lite innlegg når det bikker 5000 innlegg her? Forsvinner det for oss da?![]()
Alle tre barna er i seng og jeg vil egentlig bare legge meg selv også, men jeg må ta oppvasken først, såklart… så er blir det en liten hvil på sofaen før jeg orker. Pusten gikk helt ut av meg altså! Og det elsker jeg, i grunn!Kom du deg hjem i dag forresten?Du må bare ha 50 innlegg for å få banner
... Og tilgang til privat forum. Der kan man dele litt mer bilder og sånt som man ikke ønsker at alle skal se.
Du må bare ha 50 innlegg for å få banner
... Og tilgang til privat forum. Der kan man dele litt mer bilder og sånt som man ikke ønsker at alle skal se.
Okei, takk for svar!50 innlegg når man kjapt hvis man hiver seg med på lekene
Ja, de fleste helikopterne ble kansellert i dag, men ikke mittKom du deg hjem i dag forresten?