Jeg har aldri fått med meg at man måtte være forsiktig. Jeg hadde ordenlig cravings på leverpostei første halvdel av forrige graviditet. Det viste seg at jeg hadde jernmangel og jeg måtte begynne på vitamintilskudd.Jeg fant ut litt for sent i forrige graviditet at det kun er fersk leverpostei og leverpaté fra disk som man bør styre unna. Vanlig ovnsbakt leverpostei som de har på butikken er ok (i moderate mengder). Jeg stappet i meg brødskiver med leverpostei de siste 2 ukene av den graviditetenjeg hadde jernmangel og leverpostei med sylteagurk eller rødbeter er såå godt, så ble litt ivrig når jeg fant ut at det var «lov»
Vitaminer og mineraler - Libero
Hva trenger kroppen din i svangerskapet? Les om viktige vitaminer og mineraler som jern, D-vitamin, kalsium og omega-3 for deg som er gravid.www.libero.no
Da tok det ikke lang tid før jeg sluttet å få lyst på leverpostei.
Jeg tenkte at kroppen gav meg beskjed der om hva jeg hadde behov for.
Så i dag ringte jeg revmatologen min ettersom jeg har leddgikt og skal ha litt ekstra oppfølgning denne gangen, så er planen å ringe jordmor i morgen 
men var hos legen før jul av andre grunner, og fortalte at jeg hadde testet positivt uke i forveien, og da ville han jeg skulle ta en test hos de også
ble litt ekte når han skrev det inn i journalen 

Ser etter både casual og litt ordentlige jeg kan ha på jobb-møter o.l.
Skulle vi ha opprettet tråder for å bestemme farge og komme med navneforslag eller bør vi vente til terminlisten er fylt opp?