Skravletråd

Hender dere at dere går tilbake til IKM gruppen bare for å gjenleve det øyeblikket dere testet positivt? :hilarious: Hadde jo en umiddelbar nedtur når jeg hadde en blødning når jeg våknet morgningen etter å ha testet positivt. Viste seg jo bare å være en festeblødning som kom ut litt etter at ting hadde festet seg :hilarious:
Ja jeg føler meg truffet! Jeg var til og med ikke med i en IKM gruppe denne runden.. men sniker rundt likevel :angelic:

Når tenker dere å fortelle det til barn/familien? Vi har små barn og nære besteforeldre på begge sider. Men er så usikker om å vente eller ikke. Barna er jo små så er redd for å fortelle de for tidlig og så går det ikke så bra, de skjønner jo ikke noe da :dead: Alle bekymringene man skal ha altså.

Når tenker dere å fortelle det til barn/familien? Vi har små barn og nære besteforeldre på begge sider. Men er så usikker om å vente eller ikke. Barna er jo små så er redd for å fortelle de for tidlig og så går det ikke så bra, de skjønner jo ikke noe da :dead: Alle bekymringene man skal ha altså.
Mamma fikk vite det 1,5 døgn etter jeg fant det ut, forrige gang var ikke testen tørr en gang før hun fikk vite det :laughing002 Venter nok med resten av besteforeldre/tanter/onkler til etter ul i uke 7/8. blir 2,5 års aldersforskjell så eldste skjønner ikke noe av det uansett

Vi sa det til kjernefamiliene allerede i uke 3 og 4 :hilarious: og nærmeste venner i uke 5. Vi venter med resten av storfamilien til ihvertfall etter ultralyd i uke 8 :happy:

Vi fortalte til nærmeste familie på begge sider etter ul i uke 6 sist. Var ikke noe gøy å måtte fortelle to uker senere til så mange at det ikke gikk veien. Dem var støttende og god altså, men.. Har ikke fortalt det til noen denne gangen og vil helst vente til uke 12 nå.

Her tenker vi å prøve å vente til uke 12. :)
Var så kjipt å «trekke det tilbake» da det ikke gikk veien sist. Støtte fra mannen er nok for meg, men noen ønsker jo flere å støtte seg på hvis man skulle være uheldig å miste. :Heartred

Her tenker vi å prøve å vente til uke 12. :)
Var så kjipt å «trekke det tilbake» da det ikke gikk veien sist. Støtte fra mannen er nok for meg, men noen ønsker jo flere å støtte seg på hvis man skulle være uheldig å miste. :Heartred
Samme her. Hadde heldigvis ikke fortalt det til så mange i uke 10 når jeg mistet i sommer. Så denne gangen blir det å vente til etter uke 12 i stedet.

Hatt noen tøffe dager med avveiing for og i mot, min mann gikk totalt i kjelleren pga traumer fra sist. (Han fikk skikkelig fødselsdepresjon og taklet hele greien svært dårlig).
Klarer ikke si 100% hva vi lander på, men vi lener mot å ta det som kommer :Heartred Fy søren for en berg- og dalbane livet kan være innimellom.

Vi snakker om baby i magen til september 2024-ungen som er knappe 16 måneder :) Har sagt det de nærmeste på jobb og 2024-barselgruppa . Og til mine foreldre på Facetime. Vil gjerne si det til svigers når vi treffes.

Jeg måtte fortelle min nærmeste leder at det muligens vokser en liten «demon» i magen, fordi verden bokstavelig talt raste da det skjedde en feil på jobb her om dagen:laughing021 Det var ingen big deal egentlig, vi fikk ordna opp i rotet til slutt:laughing002

Jeg måtte fortelle min nærmeste leder at det muligens vokser en liten «demon» i magen, fordi verden bokstavelig talt raste da det skjedde en feil på jobb her om dagen:laughing021 Det var ingen big deal egentlig, vi fikk ordna opp i rotet til slutt:laughing002
Var du borti noe du ikke skulle vært borti som gravid?

Ja jeg ser folk velger litt forskjellig mtp når man sier det. Vi sa det tidlig med første til de nærmeste, sent (uke 12) med andremann. Det her er sistemann, jeg vil gjerne si det nå, samboer vil vente til etter ul 30 januar. Jeg syns det er alt for lenge til! :laughing002

Sånn for nysgjerrighetens del.. hvor mange dager er det vanlig at det går mellom 2-3 og 3+? Noen som vet? Jeg fikk 2-3 uker på lørdag(negativ dagen før), og fikk 3+ i dag onsdag (negativ i går). :happy:

Sånn for nysgjerrighetens del.. hvor mange dager er det vanlig at det går mellom 2-3 og 3+? Noen som vet? Jeg fikk 2-3 uker på lørdag(negativ dagen før), og fikk 3+ i dag onsdag (negativ i går). :happy:
Jeg fikk 3+ i uke 5 med førstemann. Tok ikke digital med andre og gjør ikke det nå heller. Ble mer stressa av det :smiley-ashamed004

Back
Topp