Så enig! Men tenker liksom på graviditeten hver dag. Bare føles ikke som at jeg kan snakke om at i september blir vi en til. Er mer sånn «hvis dette blir noe, så ….» Men har mye mindre bekymringer denne gangen, så det er deilig. Mer tryggKjenner meg igjen i det! Venter nr 3. Denne gangen føles det ikke virkelig, jeg glemmer det litt av og til. Så kommer jeg på «herregud jeg er gravid. Eller.. Er jeg faktisk det???» så må jeg ta en test og da får jeg enda en realitycheck, haha!![]()
Men det føles ikke ekte enda; kanskje når magen kommer.
Spent på magen jeg også. Ble stor med nr 1, men da la jeg mye på meg. Med nr to la jeg ikke så mye på meg, så magen så ikke like stor ut på slutten. Men jeg fikk tidligere mage med nr 2.

Ja, jeg fikk absolutt tidligere med nr.2! Husker ikke helt når, men så et bilde fra uke 16 og det var definitivt gravidmage. Hehe.
Jeg har slitt med ekstrem kvalme k begge svangerskap, så har ikke gått noe særlig opp i vekt. Tror jeg seriøst hadde est ut om ikke jeg var kvalm

Men det føles ikke ekte enda; kanskje når magen kommer.
Nå har det begynt å komme folk inn i oktober termin gruppen (selv om det ikke er mye aktivitet der enda) så da tenker jeg at det er på tide 

Er helt utslitt allerede, bare 5+0 i dag
men kvalmen hos meg startet 5+5 og bare blitt verre. på onsdag (7+3) gikk jeg til legen og fikk kvalmestillende og ble sykemeldt ut uken. Denne uken prøver jeg meg på 50% jobb, men merker at kvalmen kommer kjempe sterkt frem de få timene jeg er på jobb. Blir spennende å se resten av uken hvordan det blir. Har første svangerskapskontroll på fredag, så får se hvordan formen er da
Men nå hadde jeg ikke klart meg uten mat minst annenhver time. Da hadde jeg kastet opp selv med 2 forskjellige tabletter for kvalme. Har en mettende smoothie med meg slik at jeg kan drikke litt hver gang jeg kjenner på kvalme.
Må finne noe som har mer næring som er lett å få i seg