Skravletråd

Jeg har foreløpig veldig få symptomer på graviditet (murringer, trøtt og begynnende småkvalme), men jeg så nettopp de første episodene av Spillet sesong 3, og herregud som tårene renner :crybaby2Har så vondt langt inni hjerterota! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Flere som har sett det??

Jeg har foreløpig veldig få symptomer på graviditet (murringer, trøtt og begynnende småkvalme), men jeg så nettopp de første episodene av Spillet sesong 3, og herregud som tårene renner :crybaby2Har så vondt langt inni hjerterota! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Flere som har sett det??
Nei, er det så bra!?

Jeg ligger og irriterer meg i senga for jeg får ikke sove!!!!! Sover ikke godt nok for tiden heller men med en gang jeg går i seng så våkner jeg helt til :shifty::shifty:

Jobber som nattevakt så det hjelper jo ikke akkurat men jeg pleier å klare å snu døgnet fint tilbake men tydeligvis ikke nå…. Ikke kan jeg ta melatonin heller så da ligger jeg her og vrir meg:rolleyes::rolleyes:

Jeg ligger og irriterer meg i senga for jeg får ikke sove!!!!! Sover ikke godt nok for tiden heller men med en gang jeg går i seng så våkner jeg helt til :shifty::shifty:

Jobber som nattevakt så det hjelper jo ikke akkurat men jeg pleier å klare å snu døgnet fint tilbake men tydeligvis ikke nå…. Ikke kan jeg ta melatonin heller så da ligger jeg her og vrir meg:rolleyes::rolleyes:

Samme her:arghh: vil sove

Nei, er det så bra!?
Jeg liker programmet veldig godt, så kan virkelig anbefale å se fra sesong en! Denne 3. sesongen er med «vanlig folk», men det var kanskje de siste 10-15 minuttene som ble ekstremt emosjonelt :crybaby2 Både for de i spillet og alle som ser på. Vil ikke spoile noe, men slutten på den siste episoden som har kommet ut er altså sååå vond :Heartred

Fine hunder :Heartred En Mittelspitz tispe som blir fem år snart
Åå de er fine, den stod på lista når vi vurderte rase :Heartpink
Elsker at barna får vokse opp med hund- jeg lever barndomsdrømmen min :joyful:
Foreldrene mine hadde shcæfere før min far døde når jeg var 5 - så jeg har alltid ønsket hund igjen:Heartpink

Åå de er fine, den stod på lista når vi vurderte rase :Heartpink
Elsker at barna får vokse opp med hund- jeg lever barndomsdrømmen min :joyful:
Foreldrene mine hadde shcæfere før min far døde når jeg var 5 - så jeg har alltid ønsket hund igjen:Heartpink
Ja, det er så fint for barn å oppleve. Hunden vår har vært så flink med datteren vår og, oppmuntret henne til utvikling og passet på. Hun blir sikkert glad for en til hun kan få oppmerksomhet fra. Så trist å miste faren sin så tidlig :Heartred

Back
Topp