Altså den magen stikker ut i kjoler til og med, spent på hvor lenge jeg kan holde det skjult
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg såå til å få mage!Altså den magen stikker ut i kjoler til og med, spent på hvor lenge jeg kan holde det skjult
Har så vondt langt inni hjerterota! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Flere som har sett det??Nei, er det så bra!?Jeg har foreløpig veldig få symptomer på graviditet (murringer, trøtt og begynnende småkvalme), men jeg så nettopp de første episodene av Spillet sesong 3, og herregud som tårene rennerHar så vondt langt inni hjerterota! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Flere som har sett det??

Jeg ligger og irriterer meg i senga for jeg får ikke sove!!!!! Sover ikke godt nok for tiden heller men med en gang jeg går i seng så våkner jeg helt til
Jobber som nattevakt så det hjelper jo ikke akkurat men jeg pleier å klare å snu døgnet fint tilbake men tydeligvis ikke nå…. Ikke kan jeg ta melatonin heller så da ligger jeg her og vrir meg![]()
vil soveJeg liker programmet veldig godt, så kan virkelig anbefale å se fra sesong en! Denne 3. sesongen er med «vanlig folk», men det var kanskje de siste 10-15 minuttene som ble ekstremt emosjoneltNei, er det så bra!?
Både for de i spillet og alle som ser på. Vil ikke spoile noe, men slutten på den siste episoden som har kommet ut er altså sååå vond 
God ideSnart bare 1500 innlegg igjen til skjult! Kanskje vi snart må begynne å tenke på navn![]()
Her går det braGår det bra med alle i uværet?
Har gått fint her og, ingenting blåst avgårde. Hunden nektet å gå ut før regnværet og vinden hadde roet seg.Her går det brabare regn nå. Enn der?
Vår hund liker heller ikke regn og vind - så det har blitt mye kos inne idagHar gått fint her og, ingenting blåst avgårde. Hunden nektet å gå ut før regnværet og vinden hadde roet seg.

De merker fort at det er dårlig vær. Hun lot være å spise og drikke for å slippe å gå utVår hund liker heller ikke regn og vind - så det har blitt mye kos inne idag![]()

Hahaha! HerligDe merker fort at det er dårlig vær. Hun lot være å spise og drikke for å slippe å gå ut![]()

Hva slags hund har dere?Hahaha! Herlig![]()
Golden retriever hannhund, 4 årHva slags hund har dere?
Fine hunderGolden retriever hannhund, 4 år
Dere?
En Mittelspitz tispe som blir fem år snartÅå de er fine, den stod på lista når vi vurderte raseFine hunderEn Mittelspitz tispe som blir fem år snart

Ja, det er så fint for barn å oppleve. Hunden vår har vært så flink med datteren vår og, oppmuntret henne til utvikling og passet på. Hun blir sikkert glad for en til hun kan få oppmerksomhet fra. Så trist å miste faren sin så tidligÅå de er fine, den stod på lista når vi vurderte rase
Elsker at barna får vokse opp med hund- jeg lever barndomsdrømmen min
Foreldrene mine hadde shcæfere før min far døde når jeg var 5 - så jeg har alltid ønsket hund igjen![]()