Vi må jo ha en egen skravletråd. Veldig skravlesyk om dagen og fin måte å få opp antall innlegg på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen
Forrige svangerskap leste jeg masse tråder, men deltok ikke i noen av dem. Syntes det virket så koselig med et lite fellesskap der man er litt i samme båt, så nå er jeg her!
Er veldig koselig å ha gjeng å dele gleder, tanker og bekymringer med.Ja, kjenner til den. Positiv test er ikke helt det samme etter at man har mistet. Men nå skal det gå hele veien for ossJeg klarer ikke å tro på at jeg er gravid, etter mange år prøving og spontan abort i vår. Men nå krysse jeg fingrene for at dette går vegen!! har i hvert fall nok symptomer nå!

Bare å lufte tanker og følelser herjeg har visst det her siden litt før 9 i dag og jeg syns det er så skrekkblandet fryd at jeg har vekslet på sekundet om jeg hva jeg føler flere ganger allerede. Det er så skummelt!
Mye som dukker opp ved positiv testJeg tenker at det må være plass til begge deler her inne. Er det det at det kom veldig brått på eller at dere egentlig ikke ønsker flere? Kan tenke meg at det er en berg og dalbane av følelser og tanker nåFikk det bekreftet nå for en time siden, men har visst siden 3 dpo.. Da spotta jeg, noe jeg aldri har gjort i mitt liv, og jeg bare skjønte det. Det var absolutt ikke planlagt, og etter mange års prøving før førstemann, var vi helt sikre på at det blir med den ene.. Vet ikke helt hva jeg skal føle nå. Litt lost rett og slett.
Jeg husker jeg hata sånne innlegg sist, når vi var så overlykkelige over at det endelig satt, og jeg ikke kunne fatte hvordan noen ikke var overlykkelige over å være i samme situasjon. Så til de som måtte tenke det, så beklager jeg på forhånd. Bare litt overvelda akkurat nå