Skravletråd

:hello2
Forrige svangerskap leste jeg masse tråder, men deltok ikke i noen av dem. Syntes det virket så koselig med et lite fellesskap der man er litt i samme båt, så nå er jeg her!

:hello2
Forrige svangerskap leste jeg masse tråder, men deltok ikke i noen av dem. Syntes det virket så koselig med et lite fellesskap der man er litt i samme båt, så nå er jeg her!
Velkommen :happy: Er veldig koselig å ha gjeng å dele gleder, tanker og bekymringer med.

Gleder meg til vi skal se Hakkebakkeskogen i høstferien. Fant plutselig ut at det var halv pris

jeg har visst det her siden litt før 9 i dag og jeg syns det er så skrekkblandet fryd at jeg har vekslet på sekundet om jeg hva jeg føler flere ganger allerede. Det er så skummelt!

Fikk det bekreftet nå for en time siden, men har visst siden 3 dpo.. Da spotta jeg, noe jeg aldri har gjort i mitt liv, og jeg bare skjønte det. Det var absolutt ikke planlagt, og etter mange års prøving før førstemann, var vi helt sikre på at det blir med den ene.. Vet ikke helt hva jeg skal føle nå. Litt lost rett og slett.

Jeg husker jeg hata sånne innlegg sist, når vi var så overlykkelige over at det endelig satt, og jeg ikke kunne fatte hvordan noen ikke var overlykkelige over å være i samme situasjon. Så til de som måtte tenke det, så beklager jeg på forhånd. Bare litt overvelda akkurat nå

jeg har visst det her siden litt før 9 i dag og jeg syns det er så skrekkblandet fryd at jeg har vekslet på sekundet om jeg hva jeg føler flere ganger allerede. Det er så skummelt!
Bare å lufte tanker og følelser her :Heartred Mye som dukker opp ved positiv test

Fikk det bekreftet nå for en time siden, men har visst siden 3 dpo.. Da spotta jeg, noe jeg aldri har gjort i mitt liv, og jeg bare skjønte det. Det var absolutt ikke planlagt, og etter mange års prøving før førstemann, var vi helt sikre på at det blir med den ene.. Vet ikke helt hva jeg skal føle nå. Litt lost rett og slett.

Jeg husker jeg hata sånne innlegg sist, når vi var så overlykkelige over at det endelig satt, og jeg ikke kunne fatte hvordan noen ikke var overlykkelige over å være i samme situasjon. Så til de som måtte tenke det, så beklager jeg på forhånd. Bare litt overvelda akkurat nå
Jeg tenker at det må være plass til begge deler her inne. Er det det at det kom veldig brått på eller at dere egentlig ikke ønsker flere? Kan tenke meg at det er en berg og dalbane av følelser og tanker nå

Herregud, Dette er vanskelig altså! Dette er jo barn nr 2 med ivf. Første barnet var jeg veldig åpen om hele prosessen. Og alle viste hva vi gikk igjennom, nå har vi holdt dette hemmelig.
For å overraske litt da, når det mest sannsynlig er det siste barnet…
Mamma er på besøk i noen dager, og gud det er vanskelig å ikke si noe når man er så kvalm :hilarious:

Innser, da jeg ryddet bort en ny klesstørrelse nå, at det økonomisk hadde vært praktisk med en til av samme kjønn

Back
Topp