Til uke 10.Dere som går på prednisolon, hvor lenge skal dere gå på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til uke 10.Dere som går på prednisolon, hvor lenge skal dere gå på det?
Jepp, men vet ikke om magen har vokst akkurat, men jeg er oppblåst 24/7 og det har jeg vært siden 2+5Er 8 +2 og syns magen har vokst. Jeg vet jo at den ikke skal ha vokst så my ennå, men innimellom er magen massiv! Må finne klær som henger løst, siden vi ikke har fortalt det ennå. Andre som har det sånn?
Føler også at jeg må bruke løsere klær for hvis ikke popper jo magen frem, og jeg har egentlig flat mage, så det blir veldig synlig 
Har det sånn selv, ser ut som jeg er 9 mnd på vei om kvelden. Jeg har veldig flat mage ellers, men den er borte nåEr 8 +2 og syns magen har vokst. Jeg vet jo at den ikke skal ha vokst så my ennå, men innimellom er magen massiv! Må finne klær som henger løst, siden vi ikke har fortalt det ennå. Andre som har det sånn?

Oh yes, går bare med løse klær no... baby og luft mage.Er 8 +2 og syns magen har vokst. Jeg vet jo at den ikke skal ha vokst så my ennå, men innimellom er magen massiv! Må finne klær som henger løst, siden vi ikke har fortalt det ennå. Andre som har det sånn?
skal i bryllup i helgen, så har med ekstra kjole, for eg ser jo lik ut som ved 6mnd sist om kveldene. 

Akkurat sånn har jeg det også! Gleder meg til folk vet og jeg er såpass på vei at det er naturlig at magen er synlig.Jeg også. Er egentlig slank, men erfaringsmessig er det alltid magen og hofter/lår hvor jeg legger på meg først. Det er ikke noe unntak nå akkurat. Har hatt veldig matlyst og søtsug sålangt i graviditeten og har naturligvis gått opp litt pga det. Men føler at det faktisk kan sees litt nå også... vet ikke om det bare er meg men.. gleder meg nesten til å bare få skikkelig gravidmage og ikke minst at folk vet det for nå føler jeg meg bare mega oppblåst![]()

Uti 2. Trimester en gang, kan være så sent som halveis. Fremmede så det ikke på meg før i overgangen til 3. Trimester tror jegNår er det egentlig mest vanlig å få synlig gravidmage? Jeg har hatt veldig god matlyst siden jeg ble gravid så har allerede lagt på meg noen kg, men ser jo bare dvask ut nå. Så for min del kan den godt komme snart haha..

Jeg bærer langt ut, og med første barn ble magen synlig i uke 14. Da hadde jeg ikke lagt på meg enda. Fikk ganske stor mage allerede i uke 19. Med barn to og nå tre så kommer magen raskere, og det synes veldig godt når jeg blir oppblåstNår er det egentlig mest vanlig å få synlig gravidmage? Jeg har hatt veldig god matlyst siden jeg ble gravid så har allerede lagt på meg noen kg, men ser jo bare dvask ut nå. Så for min del kan den godt komme snart haha..
Jeg er sånn som degJeg bærer langt ut, og med første barn ble magen synlig i uke 14. Da hadde jeg ikke lagt på meg enda. Fikk ganske stor mage allerede i uke 19. Med barn to og nå tre så kommer magen raskere, og det synes veldig godt når jeg blir oppblåst
Rundt uke 14/15 har jeg hatt veldig tydelig gravidmage før ihvertfall. Forrige gang allerede fra uke 12.. men det kommer nok litt ann på hvordan kroppen er fra før også, i tillegg til hvordan morkaka ligger. Hvis du feks er litt overvektig fra før tar det nok lengere tid før det blir veldig tydeligNår er det egentlig mest vanlig å få synlig gravidmage? Jeg har hatt veldig god matlyst siden jeg ble gravid så har allerede lagt på meg noen kg, men ser jo bare dvask ut nå. Så for min del kan den godt komme snart haha..
Nei, men jeg har begynt å ta det nå. Tar det i perioder ellers når jeg trener også men har glemt det en stund nå..Noen med erfaring som har brukt kreatin i svangerskapet?