Skravletråd

Hei alle sammen, jeg lurer på en liten sak:)

Gravid med nr 3, men dem 2 andre så har legetimen vært gratis men nå har jeg fått regninger 2 ganger.. flere som må betale?
Alle svangerskapsrelaterte timer skal være gratis

Gravid med nr 3, men dem 2 andre så har legetimen vært gratis men nå har jeg fått regninger 2 ganger.. flere som må betale?
Har opplevd at de har gjort feil flere ganger. Bare ta kontakt med dem så ordner det seg nok.

Jeg fikk faktura etter blodprøver forrige uke. Ringte de, og det var en feil fra deres side. Hun dama sa at at svangerskapsrelatert er gratis. Så ville ringt og snakket med de. :happy:

Må være en feil, det er gratis å være gravid! Alle legetimer, blodprøver, sykehus og alt sånn er gratis! Ring legekontoret, så retter de det nok

Tips til morsom film på Netflix vi kan se til fredagstacoen ikveld? Har scrollet på Netflix når mannen lager mat, og ikke klart å komme med et eneste alternativ :hilarious:

Når pleier det å være salg på barnevogner?:joyful: Føler det er litt flere ganger i året ? Husker ikke fra sist, vi arvet en vogn.

Når pleier det å være salg på barnevogner?:joyful: Føler det er litt flere ganger i året ? Husker ikke fra sist, vi arvet en vogn.
Hvis du har noe mer spesifikt du sikter på, sjekk prisjakt historikken, evt. bla tilbake på butikken sin SoMe for å se når de har hatt salg :p Vognen jeg skal ha har vært på Black Friday salg før, står bare om 3 butikker, så får se hvem som gir det beste tilbudet

Har blitt bekymret for om alt står bra til inne i magen. Er i uke 17. Ingen tegn på at noe skal være galt. Vet ikke helt hva jeg spør om / lurer på. Andre som bekymrer seg? Hva gjør dere for å ikke bekymre dere?
Er det lenge til ultralyd? Jeg prøver å tenke på andre ting, er en del her inne og skriver og ser. Ellers er det å holde seg opptatt i hverdagen. Er det mest på kvelden/natten du bekymrer deg?

Har blitt bekymret for om alt står bra til inne i magen. Er i uke 17. Ingen tegn på at noe skal være galt. Vet ikke helt hva jeg spør om / lurer på. Andre som bekymrer seg? Hva gjør dere for å ikke bekymre dere?
Jeg skjønner hva du mener! Jeg er ganske rolig ca en uke etter ultralyd, og etter på da kommer igjen alle de tankene - er det bra inne, er det vokser osv. Men jeg tror det blir sånn til baby begynner å beveger seg regelmessig

Hele tiden. Tror det er veldig naturlig med noe som er så ønsket, og er så utenfor vår kontroll. Prøver å holde meg opptatt (lettere sagt enn gjort med alle symptomene) og bruker egentlig dette forumet en del, hjelper å dele og "snakke" med andre.

Samme her! Uke 18, men bekymrer meg mye - spesielt de siste dagene. Føler noen av symptomene har dempet seg litt (antagelig fordi jeg har hatt litt fri fra jobb og barnefri, så faktisk fått hvilt litt). Det som bekymrer meg mest er at jeg kjenner lite bevegelse. Vet det er tidlig, men for noen uker siden kjente jeg ganske masse en periode. Så det får kverna til å gå innimellom.. men hørte hjertelyd forrige uke hos jordmor, så sannsynligvis er jo alt bra.. Skal også på ultralyd neste uke. Synes alltid bekymringene blomstrer opp når det nærmer seg ultralyd. :dead:

Jeg bekymrer meg også masse, selv om ingenting tyder på at det er noe galt. Jeg har bestilt en ekstra, privat, ultralyd-time i morgen på grunn av dette. Det koster litt, og vi er ikke kjemperike, men jeg kjente plutselig at jeg ikke taklet å vente i over 2 uker til (på oul) for å få vite om det står bra til.

Er det flere som kjenner at det "strekker" i magen innimellom? Jeg har begynt å kjenne dette i det siste, spesielt når jeg har lagt meg. Må gjerne skifte stilling littegrann fordi det føles som magen strekkes "for mye". Har også kjent på trening at hvis jeg gjør ting hvor overkroppen strekkes så må jeg være litt mer forsiktig. Er dette vanlig? Og hva er det liksom? :happy:

Back
Topp