Hei, sniker litt her, men ser du ikke har fått svar, så kan komme med min erfaring. Har selv kronisk migrene, og brukte botox før jeg ble gravid. Nå er jeg 35+1, og får ikke «lov» til å bruke noe forebyggende. Hvis jeg bruker mer enn kvoten min på anfallsmedisiner (som er 10 i måneden), så blir jeg henvist til nevrologisk avdeling via fastlegen hver tredje, fjerde uke (alt etter behov) for å sette gen blokade i to nerver som er i bakhodet. Det bruker å få meg ut av et anfall, og hjelper en liten stund etterpå.Hei! Har noen erfaring med Botox (mot migrene i utg.punktet) i svangerskapet? Vet at det frarådes, men redd hodet mitt kommer til å sprenge etter hvert.
Jeg ble dessverre ikke en av de som ble bedre under en graviditet, men veldig mange blir det jo. Så håper du ikke må slite med det samme, det er nok av andre ting vi gravide trenger å ta hensyn til. Lykke til

Er det ikke flere som kommer til Februar? 

2000 igjen til skjult
Må jo innrømme at det ofte kan være en utfordring, f.eks å sette linser på mannen min. Han har etter mye om og men fått det til selv da, men er en tålmodighetsprøve. Han setter av en halvtime på morgenen.