Skravletråd

såpass, noen er vel litt ekstra strenge :bag: teit
Ja, er vel ikke så bra for foster med en dårlig mamma heller. Allergi kan jo stresse kroppen og. Trygg mamma medisin sier at man kan bruke allergimedisinen min

Vedlegg

• Screenshot_20250614_071704_Chrome.jpg
    Screenshot_20250614_071704_Chrome.jpg
    258,6 KB · Visninger: 8
Jeg bruker aerius hver dag, ellers tror jeg hverdagen min blir ulevelig :happy090 men jeg er litt bekymret fordi jeg går på sånn vaksinasjonsprogram mot pollen, så tar vaksinesprøyter hver 8. uke. Har spurt legen, og han sier at det ikke er skadelig for foster, men man vet jo aldri…

Hei! Har noen erfaring med Botox (mot migrene i utg.punktet) i svangerskapet? Vet at det frarådes, men redd hodet mitt kommer til å sprenge etter hvert.

Blir mest leking :hilarious: Har ikke hatt særlig tid til det i dag, vi har vært mye ute, hatt piknik og greier :D Hva har dere andre gjort i dag?
Kanskje raskest å telle?

Tokk husarbeid på morgen. Vi har vært på kafe og shoppingsenter. Ellers har vi kost oss i hagen i det fine været

Kanskje raskest å telle?

Tokk husarbeid på morgen. Vi har vært på kafe og shoppingsenter. Ellers har vi kost oss i hagen i det fine været
Ja, derfor jeg lagde den tråden, er så lett :hilarious:

Høres veldig fint ut! Jeg må i dusjen snart og skrubbe av meg svetten og 2 lag med solkrem :smiley-ashamed004

Blir mest leking :hilarious: Har ikke hatt særlig tid til det i dag, vi har vært mye ute, hatt piknik og greier :D Hva har dere andre gjort i dag?
Vært på barnefestival. Og på veien hjem så hadde Korpset konsert i parken, så sett på det. Og Vært på lekeplassen. Så tok vi huset, middag og nå er det natta :Heartred Jeg er helt utslitt og ligger rett ut på sofaen. Skal se på VGlista med hun mellomste som er på vei hjem fra tusenfryd :)

Vært på barnefestival. Og på veien hjem så hadde Korpset konsert i parken, så sett på det. Og Vært på lekeplassen. Så tok vi huset, middag og nå er det natta :Heartred Jeg er helt utslitt og ligger rett ut på sofaen. Skal se på VGlista med hun mellomste som er på vei hjem fra tusenfryd :)
Rett ut på sofaen høres digg ut, det skal jeg og nå. Blir så trøtt og gåen etter klokken 17. Vglista er gøy

Rett ut på sofaen høres digg ut, det skal jeg og nå. Blir så trøtt og gåen etter klokken 17. Vglista er gøy
Jeg har vært så ekstremt trøtt i helle dag, eller ja den Barnefestivalen osv tok helt knekken, så sofan var veldig god nå :love017 Du får kos deg på sofan du også! Det syntes jeg vi fortjener nå :Heartred

Nå har vi gått gjennom datteren sin garderobe og byttet ut for små / varmeklær med nye :happy:
Føler vi pakket vekk sykt mye, og før så føltes det nesten litt dumt siden vi har lite plass, for vi visste aldri når vi kom til å få bruk for dem igjen, men nå er det en liten spire som skal bruke disse klærne i relativt nær fremtid :woot:

Nå har vi gått gjennom datteren sin garderobe og byttet ut for små / varmeklær med nye :happy:
Føler vi pakket vekk sykt mye, og før så føltes det nesten litt dumt siden vi har lite plass, for vi visste aldri når vi kom til å få bruk for dem igjen, men nå er det en liten spire som skal bruke disse klærne i relativt nær fremtid :woot:
Det er en så koselig tanke :Heartred Vi har pakket bort klærne i vakumposer nå, tar så mye mindre plass og lettere å ha oversikt

Back
Topp