Cetrisin og Nazonex nesespray. Tror jeg skal fortsette uten nesesprayen. Kortison er vel ikke det besteHvilken allergi medisin bruker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cetrisin og Nazonex nesespray. Tror jeg skal fortsette uten nesesprayen. Kortison er vel ikke det besteHvilken allergi medisin bruker du?
jeg brukte Aerius i helle graviditeten med han minste.. Du kan lese litt her hva som er trygtCetrisin og Nazonex nesespray. Tror jeg skal fortsette uten nesesprayen. Kortison er vel ikke det beste
Hun sier bare at jeg ikke skal ta noe som helst. Fikk ikke noe mot kvalme hellerjeg brukte Aerius i helle graviditeten med han minste.. Du kan lese litt her hva som er trygtmen hadde spurt lege. For sikkerhets skyld
såpass, noen er vel litt ekstra strengeHun sier bare at jeg ikke skal ta noe som helst. Fikk ikke noe mot kvalme heller
teitJa, er vel ikke så bra for foster med en dårlig mamma heller. Allergi kan jo stresse kroppen og. Trygg mamma medisin sier at man kan bruke allergimedisinen minsåpass, noen er vel litt ekstra strengeteit
men jeg er litt bekymret fordi jeg går på sånn vaksinasjonsprogram mot pollen, så tar vaksinesprøyter hver 8. uke. Har spurt legen, og han sier at det ikke er skadelig for foster, men man vet jo aldri…Snart halveis, kanskje vi klarer det i dag2.2 tusen innlegg nå![]()
Gleder meg til skjult forum og snapgruppe
Hehe da må vi skravle godtSnart halveis, kanskje vi klarer det i dag![]()
Blir mest lekingHehe da må vi skravle godt
Har ikke hatt særlig tid til det i dag, vi har vært mye ute, hatt piknik og greier Kanskje raskest å telle?Blir mest lekingHar ikke hatt særlig tid til det i dag, vi har vært mye ute, hatt piknik og greier
Hva har dere andre gjort i dag?
Ja, derfor jeg lagde den tråden, er så lettKanskje raskest å telle?
Tokk husarbeid på morgen. Vi har vært på kafe og shoppingsenter. Ellers har vi kost oss i hagen i det fine været

Vært på barnefestival. Og på veien hjem så hadde Korpset konsert i parken, så sett på det. Og Vært på lekeplassen. Så tok vi huset, middag og nå er det nattaBlir mest lekingHar ikke hatt særlig tid til det i dag, vi har vært mye ute, hatt piknik og greier
Hva har dere andre gjort i dag?
Jeg er helt utslitt og ligger rett ut på sofaen. Skal se på VGlista med hun mellomste som er på vei hjem fra tusenfryd Rett ut på sofaen høres digg ut, det skal jeg og nå. Blir så trøtt og gåen etter klokken 17. Vglista er gøyVært på barnefestival. Og på veien hjem så hadde Korpset konsert i parken, så sett på det. Og Vært på lekeplassen. Så tok vi huset, middag og nå er det nattaJeg er helt utslitt og ligger rett ut på sofaen. Skal se på VGlista med hun mellomste som er på vei hjem fra tusenfryd
![]()
Jeg har vært så ekstremt trøtt i helle dag, eller ja den Barnefestivalen osv tok helt knekken, så sofan var veldig god nåRett ut på sofaen høres digg ut, det skal jeg og nå. Blir så trøtt og gåen etter klokken 17. Vglista er gøy
Du får kos deg på sofan du også! Det syntes jeg vi fortjener nå 

Det er en så koselig tankeNå har vi gått gjennom datteren sin garderobe og byttet ut for små / varmeklær med nye
Føler vi pakket vekk sykt mye, og før så føltes det nesten litt dumt siden vi har lite plass, for vi visste aldri når vi kom til å få bruk for dem igjen, men nå er det en liten spire som skal bruke disse klærne i relativt nær fremtid![]()
Vi har pakket bort klærne i vakumposer nå, tar så mye mindre plass og lettere å ha oversiktDet burde vi gjortDet er en så koselig tankeVi har pakket bort klærne i vakumposer nå, tar så mye mindre plass og lettere å ha oversikt