Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det høres veldig fint ut!Bare hyggelig! Jaa, mars 2023 gruppen var veldig fin, vi bruker fortsatt snapgruppen vår littHer på forumet blir det gjerne mindre aktivitet etter fødsel, så er fint hvis man blir så godt kjent at man følger hverandre litt videre - kjempegøy for meg og @Ametyst83 som havner i samme gruppe igjen
![]()
Jeg ble med på den Facebook-gruppen, og på Snap-gruppen der, men følte det ble en for stor gjeng, så meldte meg av snap igjen. Godt med litt mindre gjeng, hvor en føler at en kjenner hverandre litt fra før. Den februar snap gruppen? Herregud, jeg føler meg som en oldingJa, det høres veldig fint ut!Jeg ble med på den Facebook-gruppen, og på Snap-gruppen der, men følte det ble en for stor gjeng, så meldte meg av snap igjen. Godt med litt mindre gjeng, hvor en føler at en kjenner hverandre litt fra før.
![]()
syntes alle på Facebook gruppen virker så unge.Ja, jeg følte på det selv! Vurderer egentlig å melde meg av hele Facebooksiden, siden jeg har denne gjengen her.Den februar snap gruppen? Herregud, jeg føler meg som en oldingsyntes alle på Facebook gruppen virker så unge.
Er ikke så mye der inne, er veldig stille der.. Liker meg best her jeg ogsåJa, jeg følte på det selv! Vurderer egentlig å melde meg av hele Facebooksiden, siden jeg har denne gjengen her.
Ett av dagens høydepunkter har blitt å sjekke forumet når ungene er sendt på skolen, og jeg har landet på kontoret.![]()
Blir en egen liten gjeng 
1,6 K nåVi rakk å komme til 1,5k innlegg før midnatt![]()

Ja merker at den gruppen kan bli litt mye alleredeJa, det høres veldig fint ut!Jeg ble med på den Facebook-gruppen, og på Snap-gruppen der, men følte det ble en for stor gjeng, så meldte meg av snap igjen. Godt med litt mindre gjeng, hvor en føler at en kjenner hverandre litt fra før.
![]()
Men hadde vært fint å ha en med denne gjengen etter vi får skjult forum Enig! Den gir meg ikke no.. Bedre med forumet her, så kan vi lage en snapgruppe for oss som er på skjult etter hvertJa merker at den gruppen kan bli litt mye alleredeMen hadde vært fint å ha en med denne gjengen etter vi får skjult forum
![]()

Hjemmespa, at det er ryddig hjemme, generelt å ha mannen min rundt megHva er det som gir dere små gleder eller gjør at dere lader opp batteriene i hverdagen?
Det å sitte godt i sofaen, strikke og se på krim gir meg avslapping og glede. Små turer i skogen og å leke med eller gå på kafe med datteren min er og gull
1,7 k, vi klarer å nå 2k i dag1,6 K nå![]()
Syntes vi er ganske rå på det her assa1,7 k, vi klarer å nå 2k i dag![]()

Det var bra tips, skal joggy meg lage pasta med ost påHuff så leit med så dårlig matlyst! Det som har hjulpet meg når det har stått på er egentlig mat uten noe særlig smak eller noe til. Spiste mye spagetti med bare ketsjup sist svangerskap eller en enkel pizza (pinsa pizzabunn fra Rema helst) med pizzasaus og ost bare. Gikk også en del i kyllingnuggets og pannekaker fra burger king Håper du finner det du har lyst på etterhvert!![]()
2-åringen ville ikke ha noe til sine, men hun sniker majones av meg da 
Fettbehov da kanskje. Vanskeligheter med konsistens også?Jeg sitter faen og dypper fiskekaker i majones2-åringen ville ikke ha noe til sine, men hun sniker majones av meg da
Jeg eelsker pasta med ost (helst bacon også)! Jeg er autist med mulig ARFID da, så jeg liker generelt plaine ting![]()