Skravletråd

Hos oss går det overraskende bra for tiden! Minstemor har jo en festlig alder nå, så det snakkes og styres på! Og storesøster blir bare bedre og bedre på at inkludere lillesøster i lek og gjøremål. Så det er bare kjekt!
Hva med hos dere? Kunne se i en annen tråd det du skrev noe om studier og ikke helt planlagt at graviditeten skulle sitte så kjapt!
Går bra her! Lille mann er det veldig fukl fart på, og er av typen som helst skal stikke seg bort ig holde på med egne ting. Typ blir borte i busker i barnehagen og sånn:laughing002 lite språk ennå, men han har språkforståelse så det kommer vel snart!

Og ja, jeg sa opp jobben under permisjon og begybte å studere i høst. Hadde trodd det skulle ta liiiitt mer tid når vi ikke aktivt prøvde og bli gravide, men det ordner seg vel! Er en del ordninger for permisjon og sånn og sånn når man får baby som student vet jeg

Noen av dere som driver meg jogging nå tidlig i graviditeten? Jeg løper egentlig mye, men har bare gått små turer siden jeg fikk positiv test. Vurderer å ta opp løpingen, for er jo anbefalt å være aktiv, og er påmeldt et løp når jeg er 8+2, som jeg ikke har meldt meg av. Det er bare 5 km, og vurderer å lunte gjennom løypa, bare for å ha gjennomført, siden jeg skulle gjøre det med ei venninne. :smiley-ashamed004
Bare å løpe hvis formen er der! Med nr 1 løp jeg helt frem til fødsel omtrent, med nr 2 ble det lite pga småbarnslivet i tillegg. Med nr 3 ble det stopp allerede i uke 12 pga bekkenløsning.. men DENNE gangen håper jeg det går

Hva gleder dere dere mest til i svangerskapet/barseltiden?
Akkurat nå har det ikke gått opp for meg ennå, kjenner meg ikke gravid i det hele tatt! Gleder meg til å få mage, men ikke nødvendigvis andre symptomer :hilarious: Nyter hver dag uten spy! :happy: Gleder meg også til å kose med en bitteliten baby igjen, hadde akkurat begynt å lengte etter å kjøpe bittesmå klær igjen, så er veldig glad for at jeg er gravid nå :shy: En litt spesiell ting jeg også gleder meg til er å kjøpe bæresele til nyfødt, for jeg hadde elastisk sjal sist :p

1,3k innlegg nå, vi var på under 1k i går, så dette er bra, folkens :D

Bare å løpe hvis formen er der! Med nr 1 løp jeg helt frem til fødsel omtrent, med nr 2 ble det lite pga småbarnslivet i tillegg. Med nr 3 ble det stopp allerede i uke 12 pga bekkenløsning.. men DENNE gangen håper jeg det går
Oj, sprekt! Jeg var sprekere enn hva jeg er nå med mine to første, og fikk bekkenløsning på slutten med begge, så begrenset seg veldig mot slutten. Nå er utgangspunktet litt dårligere, med blant annet en prolaps for et halvt år siden, så er spent på hvordan kroppen takler graviditeten. Viljen er der da! :laughing002

Hmm, hva skjer egentlig når vi når 4000 innlegg? Blir hele termingruppen skjult, eller får vi en skjult side vi kan snakke på, eller hvordan funker dette? :)

Hmm, hva skjer egentlig når vi når 4000 innlegg? Blir hele termingruppen skjult, eller får vi en skjult side vi kan snakke på, eller hvordan funker dette? :)
Når vi får 5k innlegg får vi et skjult underforum der vi kan snakke, for her på åpent kan jo alle komme inn og lese, dukker jo opp på google ogsånn :bag: På skjult kan vi dele litt mer personlig og bli kjent :D Innen vi når 5k innlegg må vi bestemme oss for navn og farge på banneret (sånn som jeg har under nicket mitt) :happy:

Når vi får 5k innlegg får vi et skjult underforum der vi kan snakke, for her på åpent kan jo alle komme inn og lese, dukker jo opp på google ogsånn :bag: På skjult kan vi dele litt mer personlig og bli kjent :D Innen vi når 5k innlegg må vi bestemme oss for navn og farge på banneret (sånn som jeg har under nicket mitt) :happy:
Ahha, takk for forklaring! :) Nå ble jeg motivert! Hadde jo vært gøy å kunne dele litt mer, og ikke like anonymt kanskje. :love017

Ahha, takk for forklaring! :) Nå ble jeg motivert! Hadde jo vært gøy å kunne dele litt mer, og ikke like anonymt kanskje. :love017
Bare hyggelig! Jaa, mars 2023 gruppen var veldig fin, vi bruker fortsatt snapgruppen vår litt :happy: Her på forumet blir det gjerne mindre aktivitet etter fødsel, så er fint hvis man blir så godt kjent at man følger hverandre litt videre - kjempegøy for meg og @Ametyst83 som havner i samme gruppe igjen :D

Håper vi får det til. Angret veldig på at jeg ikke var aktiv på Babyverden under sist svangerskap, savnet det å ha fellesskap med andre gravide :)

Håper vi får det til. Angret veldig på at jeg ikke var aktiv på Babyverden under sist svangerskap, savnet det å ha fellesskap med andre gravide :)
Det gjør vi! Hvis folk er med på leketrådene og trådene man kan poste i daglig kommer vi fort langt :D

1,4 k innlegg :D

Glemte å si i går at mannen har egentlig bestemt at vi skal ta UL når jeg er 7+5, for da har han tid, men han syns det er for tidlig å booke :hilarious:

Back
Topp