Går bra her! Lille mann er det veldig fukl fart på, og er av typen som helst skal stikke seg bort ig holde på med egne ting. Typ blir borte i busker i barnehagen og sånnHos oss går det overraskende bra for tiden! Minstemor har jo en festlig alder nå, så det snakkes og styres på! Og storesøster blir bare bedre og bedre på at inkludere lillesøster i lek og gjøremål. Så det er bare kjekt!
Hva med hos dere? Kunne se i en annen tråd det du skrev noe om studier og ikke helt planlagt at graviditeten skulle sitte så kjapt!
lite språk ennå, men han har språkforståelse så det kommer vel snart!Og ja, jeg sa opp jobben under permisjon og begybte å studere i høst. Hadde trodd det skulle ta liiiitt mer tid når vi ikke aktivt prøvde og bli gravide, men det ordner seg vel! Er en del ordninger for permisjon og sånn og sånn når man får baby som student vet jeg

Nyter hver dag uten spy!
Gleder meg også til å kose med en bitteliten baby igjen, hadde akkurat begynt å lengte etter å kjøpe bittesmå klær igjen, så er veldig glad for at jeg er gravid nå
En litt spesiell ting jeg også gleder meg til er å kjøpe bæresele til nyfødt, for jeg hadde elastisk sjal sist
På skjult kan vi dele litt mer personlig og bli kjent