Jepp det er planenJa skjønner! Skal du trappe ned til 2,5 i en uke også stoppe da?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp det er planenJa skjønner! Skal du trappe ned til 2,5 i en uke også stoppe da?

Tusen takk for at du forteller om din erfaring, det hjelperNei så ekkel følelse! Hvis det hjelper på å berolige deg så hadde jeg så vondt i livmoren at jeg våknet på natta flere ganger sist jeg var gravid, og jeg hadde en perfekt og sunn graviditet frem til femte måned, så det trenger ikke bety at noe er galt! Og hvordan var spottingen? For rosa spotting er ikke det man skal bekymre seg for, det er friskt blod og gjerne med klumper osv. Håper du klarer å ikke miste håpet, du har jo hatt veldig fine tester og, og det er jo veldig positivt. Og var det du som hadde EL 18/5? For da er jo kanskje ikke like langt på vei som du tror, og spotting rundt IKM er ikke uvanlig (jeg har hatt det begge mine svangerskap). Jeg krysser fingrene for at det ikke er noe å bekymre seg for, men har full forståelse for at det er lett å bli bekymret![]()

Uff det hørtes ubehagelig ut! Når er første timen din igjen? Krysser alt for at dette går braTusen takk for at du forteller om din erfaring, det hjelper
Har fått veldig vondt i lysken på begge sider i dag også, samtidig med menssmerter, så timen til TUL kan ikke komme raskt nok. Håper det bare er fordi jeg jobbet 10t i dag
Men, hvordan gikk det med deg i dag??

Har ikke fått med meg det her.. spotting kan komme av hva som helst. Slimhinnene er så skjøre at det skal ingen ting til. Og ubehag/vondt, er ofte et tegn på at det vokserÅååå, jeg gruer meg skikkelig. Har hatt mye vondt/ubehag i livmoren de siste dagene, og en spotting på fredag, så jeg tror ikke det er gode nyheter for megmen jeg lever i håpet allikevel.
Blir nok litt ekstra pga høy aktivitet og sliten kropp. Du får slappe av så mye du kan 
Ja, det blir jo detSå godt å høre!! Dette må gå fint jada blir det jo heldigvis tett oppfølging fremover selvom det er noen uker til JM

I hvilken alder anbefales det å starte? Er selv 40Jeg begynte med en gang jeg fikk positiv test. Tar pga alder og for at blodgjennomstrømningen til livmoren skal bli bedre. Hadde en SA i juni i fjor, så er derfor jeg fikk det og pga alder som sagt![]()
Er rundt 40 årI hvilken alder anbefales det å starte? Er selv 40
Sitter på venterommet nåUff det hørtes ubehagelig ut! Når er første timen din igjen? Krysser alt for at dette går bra![]()

Masse masse lykke til!!Sitter på venterommet nå![]()

Tusen takk for melding. Det er virkelig betryggende å høre om andres erfaringerHar ikke fått med meg det her.. spotting kan komme av hva som helst. Slimhinnene er så skjøre at det skal ingen ting til. Og ubehag/vondt, er ofte et tegn på at det vokserBlir nok litt ekstra pga høy aktivitet og sliten kropp. Du får slappe av så mye du kan
![]()
men det kjennes ut som at noe er feil. Jeg går egentlig på progesteron nå, fordi jeg ønsket det selv etter SA forrige graviditet. Men gikk tom for i går, så tok ikke i går kveld og i dag tidlig, og føler meg mye bedre egentligHvordan gikk detSitter på venterommet nå![]()

Nå har vi bikket 1000 innlegg, bare 4000 igjenKom på Våre Leker jenter så vi får opp innlegg til Skjult gruppe![]()

Bare å fortsette med leke daNå har vi bikket 1000 innlegg, bare 4000 igjen![]()

Ja - er ikke så gøy syns jeg, men spesielt når vi er så få nå må vi gjøre mer arbeidBare å fortsette med leke da![]()

må si jeg er enigJa - er ikke så gøy syns jeg, men spesielt når vi er så få nå må vi gjøre mer arbeid![]()