Skravletråd

Vi rakk å komme til 1,5k innlegg før midnatt :D

Bare hyggelig! Jaa, mars 2023 gruppen var veldig fin, vi bruker fortsatt snapgruppen vår litt :happy: Her på forumet blir det gjerne mindre aktivitet etter fødsel, så er fint hvis man blir så godt kjent at man følger hverandre litt videre - kjempegøy for meg og @Ametyst83 som havner i samme gruppe igjen :D
Ja, det høres veldig fint ut! :love017 Jeg ble med på den Facebook-gruppen, og på Snap-gruppen der, men følte det ble en for stor gjeng, så meldte meg av snap igjen. Godt med litt mindre gjeng, hvor en føler at en kjenner hverandre litt fra før. :)

Ja, det høres veldig fint ut! :love017 Jeg ble med på den Facebook-gruppen, og på Snap-gruppen der, men følte det ble en for stor gjeng, så meldte meg av snap igjen. Godt med litt mindre gjeng, hvor en føler at en kjenner hverandre litt fra før. :)
Den februar snap gruppen? Herregud, jeg føler meg som en olding :hilarious: syntes alle på Facebook gruppen virker så unge.

Den februar snap gruppen? Herregud, jeg føler meg som en olding :hilarious: syntes alle på Facebook gruppen virker så unge.
Ja, jeg følte på det selv! Vurderer egentlig å melde meg av hele Facebooksiden, siden jeg har denne gjengen her. :love017
Ett av dagens høydepunkter har blitt å sjekke forumet når ungene er sendt på skolen, og jeg har landet på kontoret. :)

Facebook ville jeg ikke turt pr nå ihvertfall.. Plutselig får folk se at man er gravid selv om at... Det spørs hvor lenge man kan holde det skjult før ryktene går.
Vært gjennom ivf, overstimulering osv så har sett høygravid ut jevnt og trur pga medisinene

Ja, jeg følte på det selv! Vurderer egentlig å melde meg av hele Facebooksiden, siden jeg har denne gjengen her. :love017
Ett av dagens høydepunkter har blitt å sjekke forumet når ungene er sendt på skolen, og jeg har landet på kontoret. :)
Er ikke så mye der inne, er veldig stille der.. Liker meg best her jeg også :love017 Blir en egen liten gjeng :Heartred

Jeg brukte både forumet her og fb sist jeg var gravid. Fordelen med fb gruppa er at sen fortsatt er i bruk, så er det plutselig noe man vil haben mening om fra sndre med tass på samme alder så kan jeg spørre der. Ikke brukt den så mye til egne spørsmål riktignok, men svarer litt på andres poster fremdeles.

Fordelen med forumet, og spesielt når det ble skjult gruppe, er jo at det er veldig mye mindre, og mer anonymt så man kan bli mye mer personlig. Første mann hadde litt ekstra styr når han ble født, så endte opp med å lage en egen tråd for han hvor jeg skrev omtrent som en dagbok når det sto på som værst, og det var så godt og ha et sted og tømme hodet helt. Også veldig takknemlig for jentene som fulgte med og støttet underveis :Heartred

Ja merker at den gruppen kan bli litt mye allerede :smiley-ashamed004 Men hadde vært fint å ha en med denne gjengen etter vi får skjult forum :D

Hva er det som gir dere små gleder eller gjør at dere lader opp batteriene i hverdagen?

Det å sitte godt i sofaen, strikke og se på krim gir meg avslapping og glede. Små turer i skogen og å leke med eller gå på kafe med datteren min er og gull

Hva er det som gir dere små gleder eller gjør at dere lader opp batteriene i hverdagen?

Det å sitte godt i sofaen, strikke og se på krim gir meg avslapping og glede. Små turer i skogen og å leke med eller gå på kafe med datteren min er og gull
Hjemmespa, at det er ryddig hjemme, generelt å ha mannen min rundt meg

Huff så leit med så dårlig matlyst! Det som har hjulpet meg når det har stått på er egentlig mat uten noe særlig smak eller noe til. Spiste mye spagetti med bare ketsjup sist svangerskap eller en enkel pizza (pinsa pizzabunn fra Rema helst) med pizzasaus og ost bare. Gikk også en del i kyllingnuggets og pannekaker fra burger king Håper du finner det du har lyst på etterhvert! :)

Huff så leit med så dårlig matlyst! Det som har hjulpet meg når det har stått på er egentlig mat uten noe særlig smak eller noe til. Spiste mye spagetti med bare ketsjup sist svangerskap eller en enkel pizza (pinsa pizzabunn fra Rema helst) med pizzasaus og ost bare. Gikk også en del i kyllingnuggets og pannekaker fra burger king Håper du finner det du har lyst på etterhvert! :)
Det var bra tips, skal joggy meg lage pasta med ost på :) Faktisk smak jeg ikke orker her og. Synes til og med yndlingsdrikken smaker for stekt.

Jeg sitter faen og dypper fiskekaker i majones :hilarious: 2-åringen ville ikke ha noe til sine, men hun sniker majones av meg da :p
Jeg eelsker pasta med ost (helst bacon også)! Jeg er autist med mulig ARFID da, så jeg liker generelt plaine ting :smiley-ashamed004

Jeg sitter faen og dypper fiskekaker i majones :hilarious: 2-åringen ville ikke ha noe til sine, men hun sniker majones av meg da :p
Jeg eelsker pasta med ost (helst bacon også)! Jeg er autist med mulig ARFID da, så jeg liker generelt plaine ting :smiley-ashamed004
Fettbehov da kanskje. Vanskeligheter med konsistens også?

Back
Topp