Kanskje en annen termingruppe? Mange som har detNei, jeg var sikker på at noen laget en egen tråd til å kun poste bilder fra ultralyd! Også skrev noen at det var god idé med egen tråd til det og sånn Skjønner ikke hvor jeg har det fra da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje en annen termingruppe? Mange som har detNei, jeg var sikker på at noen laget en egen tråd til å kun poste bilder fra ultralyd! Også skrev noen at det var god idé med egen tråd til det og sånn Skjønner ikke hvor jeg har det fra da!
Du kan jo lage en tråd her ogKanskje en annen termingruppe? Mange som har det
Jo, jeg lagde det! Men den ble sletta av admin på babyverden grunnet at jeg glemte å klippe vekk personlig informasjon i mitt bilde som fødselsdato og namn Går litt fort i svingene av og tilHadde vi ikke en tråd her hvor man kunne poste ultralydbilder? Eller har jeg drømt?!
Da gir alt mening!!!!Jo, jeg lagde det! Men den ble sletta av admin på babyverden grunnet at jeg glemte å klippe vekk personlig informasjon i mitt bilde som fødselsdato og namn Går litt fort i svingene av og til
Ja, da er du heldig! Jeg er 6+2 i dag, og synes de siste ukene har gått veeldig sakte.Ligger her våken og syns det er helt surrealistisk at jeg plutselig er i termingruppa for august, når jeg tok første positiv test i GÅR og er allerede 6+3 i dag Skjønner ikke hvordan jeg har kommet så langt på vei uten å legge merke til noe, særlig når jeg er andregangsfødende! Samtidig er det sykt digg å være over halvveis til OTUL og slippe å kjenne på at dagene snegler av gårde de første ukene av svangerskapet.
Gleder meg masse til å bli kjent med dere alle, og til at skjult forum blir åpnet opp
Jaa, føler med deg! Vet hvor sakte dagene går i dpo-land, og når testene begynner å vise positive så føles timene ut som dager… helt håpløstJa, da er du heldig! Jeg er 6+2 i dag, og synes de siste ukene har gått veeldig sakte.
Wow imponerende at du klarte det! Gyn tar jo innvendig til minimum 12 uker kjente du bare rundt nederst på magen?7+4 i dag og tenker å ringe lege/jm i neste uke for å få henvisning til OTUL. Det blir vel ikke før slutten av januar, er rundt 12 uker da. Ingen mulighet til å ta privat ul her jeg bor. Men fant et innlegg fra forrige gang jeg var gravid og da hadde jeg klart å finne baby med doppler hjemme i uke 8+4! Spørs om ikke jeg må teste den i neste uke Har den enda liggende fra de to første graviditetene
Ja ble imponert selv og trodde ikke det skulle gå. Var andregangs og livmor kom tidlig opp over skambenet så husker at jeg vippa doppleren mot toppen av livmor og leita leeeenge. Visste at det var min egen hjertelyd jeg hørte hele tiden, for pulsen til baby høres ut som et lite tog. Og plutselig i noen sekunder hørte jeg det lille «toget» Fant ikke hjertelyden igjen på flere dager eller en uke, da det sikkert var veldig mye flaks at jeg fant den da så tidligWow imponerende at du klarte det! Gyn tar jo innvendig til minimum 12 uker kjente du bare rundt nederst på magen?