Skravletråd

Så håpløs situasjon. Både at man tror man har mistet og at man ikke får noe hjelp noe sted!
Når jeg var 6+0 fant de heller ikke hjertelyd, og embryo ble målt til 2mm. Fikk beskjed om at det var vanlig på 6+0, men at jeg var mer som 5+4. Men det skal vel mye til for at du bare er 6+0 også, når du tror du er 8+0 liksom..
Hos meg var det jo da liv når jeg var 7+4, og da målte hun meg jo til 8+0. Så vært litt rykk og napp.

Jeg håper så inderlig for deg at alt er bra likevel, men er en fryktelig vanskelig situasjon. Du må jo få hjelp på torsdag, i hvert fall få vite noe mer om hva du skal nå og en henvisning til en ny UL..
Fosteranlegget var 2 mm sa hun. Jeg tror selv jeg er litt kortere... da type 7+3 eller noe. Men stod jo med positiv test 1.april. Det er jo over 4 uker siden. Så må nok bare belage meg på at det er en MA. Men blir noen lange dager kjenner jeg.
 
Så enn så lenge så må jeg bare se an dag for dag... enten er jeg kortere på vei... eller så har det gått gale. Men vanskelig å vite hva man skal tenke eller føle. Har liksom festet i bakhodet at jeg har blitt flyttet to uker med alle 3 barna. Sistemann skjedde det allerede i uke 10. Og det vil si at jeg med alle barna har testet positivt før de har vært laget. Men jeg skjønner at det er å klamre seg til et falskt håp. Samtidig så sitter jeg med symptomer, og kjenner den karakteristiske stikkingen når livmoren strekker seg.

Den fridagen i morgen er liksom det som ødelegger. Om ikke så hadde jeg fått ordnet alt i morgen. Går evt. Tilbake til hun jeg var på ultralyd hos for å sjekke igjen om en uke eller to. Må bare få summet hodet mitt litt.
Jeg vet det ikke hjelper, men jeg synes det er ganske drøyt at du ikke ble henvist til sykehuset der du var på privat ultralyd. En av grunnene til at det gjerne koster så mye privat er vel nettopp pga slike situasjoner kan oppstå, at de må henvise videre. Kjenner jeg blir ordentlig provosert, og frustrert på dine vegne :(

Jeg håper du har god støtte rundt deg, og sender deg en god klem:Heartred
 
Jeg fikk bare smell. :shifty: Visste jo om det pga. aksjeutbytte og hadde satt av penger, men det er likevel surt.
 
I dag har mannen i hus bursdag.. Satte ungene i gang med frokost, eldste fiksa det meste klart.. spiste frokost, ble akkut kvalm og måtte legge meg på sofaen.. Vi har ikke invitert gjester,men vet at svigers hvertfall dukker opp..så nå må jeg bare lade litt så jeg orker å lage til litt kaffimat senere.
 
Fosteranlegget var 2 mm sa hun. Jeg tror selv jeg er litt kortere... da type 7+3 eller noe. Men stod jo med positiv test 1.april. Det er jo over 4 uker siden. Så må nok bare belage meg på at det er en MA. Men blir noen lange dager kjenner jeg.
Tenker sånn på deg, håper det går bra :Heartred
 
Tenker sånn på deg, håper det går bra :Heartred
Takk❤️ Går jo greit.. men vet ikke hva jeg skal tenke eller føle. Er jo ingen blødninger... og har fortsatt alle symptomene på at jeg er gravid. Sitter å kjenner på ligamentsmerter mens jeg skriver nå. helt greit om det ikke skjedde denne gangen, men da vil jeg bare bli ferdig med det. Ikke gå i uvisshet.
 
Hei jenter, skulle hatt litt ideer, jeg sliter skikkelig med å skrive tale til konfirmasjonen som er på lørdag, til min datter, dette fordi jeg sliter med korttidshukomelse å jeg har aldri skrevet en tale så er ganske fortvila her jeg sitter. Noen som ville hjulpet meg med noen setninger? Jeg kan forandre det til mitt , men kunne tenkt meg noen ideer. Har dårlig skyldfølelse her jeg sitter. Å google suger for å si det sånn.
 
Hei jenter, skulle hatt litt ideer, jeg sliter skikkelig med å skrive tale til konfirmasjonen som er på lørdag, til min datter, dette fordi jeg sliter med korttidshukomelse å jeg har aldri skrevet en tale så er ganske fortvila her jeg sitter. Noen som ville hjulpet meg med noen setninger? Jeg kan forandre det til mitt , men kunne tenkt meg noen ideer. Har dårlig skyldfølelse her jeg sitter. Å google suger for å si det sånn.
Du kan få hjelp her: https://chat.openai.com/auth/login

Lag en gratis konto, fortell stikkord om datteren din og be om en tale :Heartred
 
Hei jenter, skulle hatt litt ideer, jeg sliter skikkelig med å skrive tale til konfirmasjonen som er på lørdag, til min datter, dette fordi jeg sliter med korttidshukomelse å jeg har aldri skrevet en tale så er ganske fortvila her jeg sitter. Noen som ville hjulpet meg med noen setninger? Jeg kan forandre det til mitt , men kunne tenkt meg noen ideer. Har dårlig skyldfølelse her jeg sitter. Å google suger for å si det sånn.
Hat akkurat skreve tale til datteren min selv.
Unngå resyme av livet hennes. Fokuser på hvem hun er som person, hennes styrker og svakheter og råd videre på vegen. Gjerne med noen få morsomme anekdoter (men unngå å drite ut).
 
I dag har jeg ryddet, skuret og spylt terrassen, båret alt av utemøbler ut og satt dem opp, handlet et par planter og forberedt ytterligere planting. Er nesten bekymret over at formen er så bra. Selvsagt sliten, men kjenner det ellers bare i ryggen. Skummelt at symptomene er færre, akkurat på samme tid som forrige MA. Håper jeg tar feil og at jeg bare har noen gode dager nå.
 
Hat akkurat skreve tale til datteren min selv.
Unngå resyme av livet hennes. Fokuser på hvem hun er som person, hennes styrker og svakheter og råd videre på vegen. Gjerne med noen få morsomme anekdoter (men unngå å drite ut).
Ja, prøver på noe sånt. Er så glad når dette er overstått, har ikke tid å være sliten heller men vi er strax i boks❤️
 
I dag har jeg ryddet, skuret og spylt terrassen, båret alt av utemøbler ut og satt dem opp, handlet et par planter og forberedt ytterligere planting. Er nesten bekymret over at formen er så bra. Selvsagt sliten, men kjenner det ellers bare i ryggen. Skummelt at symptomene er færre, akkurat på samme tid som forrige MA. Håper jeg tar feil og at jeg bare har noen gode dager nå.
Samme her, bikket 8 uker å føler magen er mindre og kjenner ikke særlig mye. Men tror det er veldig rykk å napp? Tror ikke alle går konstant å har "vondt". Vi får nyte sola å tenke positivt ❤️
 
Her ble det nydlig vær i dag,det passa bra siden vi fikk kaffibesøk,satt ute på terassen og nøt sola..veldig koslig.
 
Back
Topp