Haha, veldig bra!Nå er vi på vei til å ta igjen august 2024.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, veldig bra!Nå er vi på vei til å ta igjen august 2024.
Synes i grunn tiden går fortere nå enn forrige gang - da stod tiden stille. Nå er jeg «allerede» i uke 16! Men det sies vel at tiden går fortere med nummer 2 (og 3,4,5 osv )Nå er det folk i Mars tråden! Ukene går faktisk
Garantert!Og nå har vi tangert august 2024! Klarer vi å ta igjen flere med skravla vår?
Ok, september og april er neste.Garantert!
For oss som ikke har barn fra før synker det med 1 mill. Det er ganske sykt syns jeg, for et barn koster da ikke SÅ mye hver måned, i hvert fall ikke når de er små.Noen som har erfaring med å søke boliglån som gravid? Vet jo at det en evt kan låne kan synke for jo flere barn du har. Vi har tenkt å søke til uka, og jeg vurderer om jeg må prøve å skjule at jeg er gravid fram til vi evt får innvilget? Dette blir nr 3
Lurer på om det var 400 000 mindre en lånekalkulator sa til oss per barn ?Vi har ikke opplyst til banken at vi venter en til. Men vi er ikke maks belånt har avtale med banken om å øke boliglån i forbindelse med noen prosjekter.Noen som har erfaring med å søke boliglån som gravid? Vet jo at det en evt kan låne kan synke for jo flere barn du har. Vi har tenkt å søke til uka, og jeg vurderer om jeg må prøve å skjule at jeg er gravid fram til vi evt får innvilget? Dette blir nr 3
Her kan du sjekke :Noen som har erfaring med å søke boliglån som gravid? Vet jo at det en evt kan låne kan synke for jo flere barn du har. Vi har tenkt å søke til uka, og jeg vurderer om jeg må prøve å skjule at jeg er gravid fram til vi evt får innvilget? Dette blir nr 3