Skravletråd

Jeg var heller ikke plaga med 2.mann, var kvalm toppen 2-3 ganger. Jeg er så oppblåst denne gangen også. Prøvde bunaden min, som burde gå med god margin enda, men den ble kjempe ubehagelig over magen.
Bunaden ja..orker ikke tanken på 17.mai akkurat nå..en hel dag med trakking..!
 
Løfter denne litt :)

Er hjemme alene og skal prøve å sette meg litt på takterrassen for litt D vitaminer. Resten av gjengen er på håndballcup, men jeg er fortsatt for sliten til å bli med på ting.

Noen som nyter sol og pinse? :joyful:
 
Løfter denne litt :)

Er hjemme alene og skal prøve å sette meg litt på takterrassen for litt D vitaminer. Resten av gjengen er på håndballcup, men jeg er fortsatt for sliten til å bli med på ting.

Noen som nyter sol og pinse? :joyful:
Jeg nyter at mannen har fri og dermed nok en langhelg med familien:Heartred Men jeg sliter litt i varmen skal jeg innrømme, det har jeg gjort siden jeg fikk migrene for 8-9 år siden. Så her gjelder det å finne plasser med skygge, ha med vifte og tvinge i seg vann:happy:
 
Når settes ultralydtermin? Er det på ordinær TUL rundt uke 12-14 eller den i uke 18-20? :) Skal på tidlig ultralyd om en uke, er da 13+2 og er så spent på om termin blir satt da.
 
Når settes ultralydtermin? Er det på ordinær TUL rundt uke 12-14 eller den i uke 18-20? :) Skal på tidlig ultralyd om en uke, er da 13+2 og er så spent på om termin blir satt da.
Det blir satt på TUL, ja! Sist fikk jeg vite at det visstnok var sikrest å sette termin da.
 
Har kortere syklus en det som er normalt. La da inn det når jeg beregnet terminen min. Sa det til legen at det er derfor den er 2 dager før. Han svarte da at det får du se på OUL. Sist skrev han ned det jeg mente er rett.
 
Løfter denne litt :)

Er hjemme alene og skal prøve å sette meg litt på takterrassen for litt D vitaminer. Resten av gjengen er på håndballcup, men jeg er fortsatt for sliten til å bli med på ting.

Noen som nyter sol og pinse? :joyful:
Jaa, vært en fin helg med mye D-vitamin :) Godt å kunne slappe av litt, det er vel unt!!
 
Jeg har endret termindatoen på alle appene jeg har. Babyverden, preglife og nørs. Men nå stemmer ikke uker+dager. Skal være 13+3, men i alle appene står det 13+4. Hva gjør jeg feil?
 
Jeg har endret termindatoen på alle appene jeg har. Babyverden, preglife og nørs. Men nå stemmer ikke uker+dager. Skal være 13+3, men i alle appene står det 13+4. Hva gjør jeg feil?
Sniker!
Babyverden beregner et fullgått svangerskap til å være 283 dager mens bl.a. Nørs bruker 282 dager. Er nok derfor det er en differanse. Vet at apper som stammer fra bl.a. USA opererer med 280 dager så beregning kan nok variere litt imellom forskjellige apper.
 
Back
Topp