Skravletråd

Jeg har to jenter, hvor jeg ikke var kvalm. Sist graviditet var jeg kvalm fra klokken11 til 13. Da var jeg gravid med en liten gutt. Nå er kvalmen her mye mer, så blir spennende å se :laughing002
Med 2021 jenta var jeg kvalm kanskje 1 dag i hele sv.skapet :dance008 Nå derimot, vært kvalm og slitt med brekninger i flere uker allerede :depressed: så ja, overbevist om gutt her :laughing002

Jeg har to jenter, hvor jeg ikke var kvalm. Sist graviditet var jeg kvalm fra klokken11 til 13. Da var jeg gravid med en liten gutt. Nå er kvalmen her mye mer, så blir spennende å se :laughing002
Takk for svar❤️ hadde vært fryktelig gøy med jente og at det er grunnen til 0 kvalme ❤️ første steg nå er UL om 8 dager for å bekrefte at det er noe der! Er så sinnsykt nervøs for en ny BO at jeg ikke klarer å glede meg noe særlig før jeg har bevis:blackeye: så da overtenker jeg alt annet istedenfor..duste hjerne

Takk for svar❤️ hadde vært fryktelig gøy med jente og at det er grunnen til 0 kvalme ❤️ første steg nå er UL om 8 dager for å bekrefte at det er noe der! Er så sinnsykt nervøs for en ny BO at jeg ikke klarer å glede meg noe særlig før jeg har bevis:blackeye: så da overtenker jeg alt annet istedenfor..duste hjerne
:smiley-angelic001
Skjønner frykten din! Vanskelig å være gravid etter å ha mistet :Heartred

Er dere klare for jul da? :smiley-chores011

Her er noen rom ferdigvaska, har begynt med ferie nå. Så nå skal det vaskes, bakes og handles! Gavene er heldigvis ferdig og snart levert :cat:

Jeg har jo som nevnt tidligere her hatt blødninger av og på (nå har det blitt to uker med det), og fikk endelig svar på ultralyd i går.

Det skyldes altså et hematom/en blodansamling, og legen mente den nå var så liten at det ikke er noe å bekymre seg for. Så da gjør jeg ikke det! Også greit å vite at det nok kommer mer blod fram til den er helt tom. Så fint å ha svar!

Her er noen rom ferdigvaska, har begynt med ferie nå. Så nå skal det vaskes, bakes og handles! Gavene er heldigvis ferdig og snart levert :cat:
Det begynner å nærme seg. Huset er vasket, de fleste gavene er handlet inn og i dag skal vi handle det siste av maten. Hvilke julekaker pleier dere å bake? Har lyst til å bake et slag med 4-åringen på lørdag, men det må være enkelt for tålmodigheten er begrenset :hilarious:

Nesten! En gave må strikkes ferdig i dag, ellers er alt i boks. Må pakke julekofferten før jeg reiser bort i morgen bare, feirer fortsatt jul hos mamma og slipper selv ansvaret for all mat og organisering :)

Det begynner å nærme seg. Huset er vasket, de fleste gavene er handlet inn og i dag skal vi handle det siste av maten. Hvilke julekaker pleier dere å bake? Har lyst til å bake et slag med 4-åringen på lørdag, men det må være enkelt for tålmodigheten er begrenset :hilarious:
Kjenner følelsen :hilarious: Serinakaker er en klassiker her i alle fall! Lager brune pinner, da får jentene være med å strø på mandler og sukker. Tenkte også å lage cookie i år, brente mandler og kromkaker. :cat:

Nesten! En gave må strikkes ferdig i dag, ellers er alt i boks. Må pakke julekofferten før jeg reiser bort i morgen bare, feirer fortsatt jul hos mamma og slipper selv ansvaret for all mat og organisering :)
Hva strikker du i gave? Begynte også å strikke noen gaver, men tiden strekker ikke til her :hilarious:

Hva strikker du i gave? Begynte også å strikke noen gaver, men tiden strekker ikke til her :hilarious:
Votter! Er til en venninne, og skal møte henne i morgen formiddag, så da må de være i boks.

De påbegynte strikkegavene dine kan jo alltids spares til neste år? Hjemmestrikk går jo ikke ut på dato :happy:

Votter! Er til en venninne, og skal møte henne i morgen formiddag, så da må de være i boks.

De påbegynte strikkegavene dine kan jo alltids spares til neste år? Hjemmestrikk går jo ikke ut på dato :happy:
Koselig med hjemmestrikka :cat:
Ja, tenkte det heller blir bursdagsgaver. Strikker snøløvgenser til to brødre. Så må bare bli ferdig før de vokser fra det :hilarious:

Kjenner følelsen :hilarious: Serinakaker er en klassiker her i alle fall! Lager brune pinner, da får jentene være med å strø på mandler og sukker. Tenkte også å lage cookie i år, brente mandler og kromkaker. :cat:
Cookies, ja! Det er kanskje passe nivå for oss :joyful: Takk for tips!

Jeg la ofte halvferdige strikkeprosjekter under treet da jeg strikket. Man har som regel mer tid i romjula så de ble ofte ferdig innen kort tid. En gang fikk moren min garn i gave - den kom jeg visst aldri lenger på :bag:

Absolutt ikke klar.. Har flyttet ut av huset i noen dager pga desinfisering og kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag. Da skal vi på middag med venner. Planlegger å handle inn lørdag morgen, og så lage mat (julemiddag og kaker) resten av dagen samt utpå søndagen. Håper energinivået holder seg oppe!

Laaaangt ifra klar.. må vaske hus og pakke inn gaver de neste dagene

Er egentlig en hyppig redbull drikker, men har vært flink siden jeg fant ut at jeg var gravid. Er det nulltoleranse eller går det bra i små mengder? Jeg knakk iste :rolleyes:

Ja, nå er jeg klar! Har kjøpt og pakket inn alle gavene og bakt det jeg kan. Skulle gjerne bakt enda mer, men det er jo tomt for egg i nærbutikkene :arghh:
Ingen av oss skal feire hjemme, så tror ikke vi orker å ta julevasken. Det får vente til vi kommer hjem igjen :hilarious:

Back
Topp