Og nå er det 3,600Nå er det 3,500![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og nå er det 3,600Nå er det 3,500![]()

Så fint du fikk svar! Ingenting er bedre enn å kunne slå seg til ro med det.Jeg har jo som nevnt tidligere her hatt blødninger av og på (nå har det blitt to uker med det), og fikk endelig svar på ultralyd i går.
Det skyldes altså et hematom/en blodansamling, og legen mente den nå var så liten at det ikke er noe å bekymre seg for. Så da gjør jeg ikke det! Også greit å vite at det nok kommer mer blod fram til den er helt tom. Så fint å ha svar!
I feel you, bro!Jeg har vansker med å kjenne glede for denne graviditeten, så redd for å oppleve det samme igjen. Traumene etter det trigges veldig av å være gravid igjen nå, men får ikke traumeterapi siden jeg er gravid
I natt fikk jeg ikke sovet og begynte å tenke (som aldri er en god ting egentlig), men jeg begynte å kjenne en glede og tenkte at nå kom det til å gå bra. Hva jeg kunne ordne og når jeg skal våge og begynne å ordne ting.
Klart å hente frem litt av samme følelsen i dag og det er en stor lettelse, med et hint av dårlig samvittighet for lille gutten vår som skulle vært her
I feel you, bro!
Prøver å øve meg på å glede meg litt. Men kommer jo f meg aldri gjennom første trimester. Drit. Kanskje dette er gangen det går for oss begge, da!

Nærme oss klare nå! Gaver i boks! Holder bare på med pakkestyret nå. Vi er bortreist mye i jula. Hos svigers først, så min familie. Huset er ikke nær like rent som jeg skulle ønske å ha det (liker ikke komme hjem til rot etter mange dager borte..føler det blir EKSTRA mye å rydde når man i tillegg må pakke ut av bager osv). Men med formen slik den har vært, så priser jeg meg bare lykkelig for å kunne være i form til å dra nå! Så det får bare være sånn.Er dere klare for jul da?
Her er noen rom ferdigvaska, har begynt med ferie nå. Så nå skal det vaskes, bakes og handles! Gavene er heldigvis ferdig og snart levert![]()
fortsatt ganske kvalm på kveld/natt, men jeg klarer faktisk å gjøre ting på dagen nå!Når du er 4+6 er du i din 5. snangerskapsukeHei! Er første gangen jeg er gravid og blir litt forvirret av disse appene. Er 4+6 idag. I Flo står det at jeg er 4 uker men i Nørs står det at jeg er 5 uker og at imorgen er det 6 uker. Hva er det som stemmer?
Tusen takk for svarNår du er 4+6 er du i din 5. snangerskapsuke
Du har gått 4 fulle uker og er inne i uke 5.
Imorgen er du 5+0 og går derfor over i den 6 svangerskspauken.
Ååå, jeg vil også ha! Har prøvd å kjøpe i flere dager, men de har vært så stygge i butikken. I dag var de tom.Åhhh fikk endelig spist appelsin etter å ha tenkt på det i tre dager og glemt å kjøpe. NYDELIG.

Føles som jeg bæsjer hver tredje dag, men treg mage er normal bivirkning av progesteronet jeg tar dessverre.. Også vil jeg liksom ikke ta i så fælt og lage masse trykk nedi "området" hellerFordøyelsen er altså helt på bærtur, veksler mellom løs og hard mage. Antar det skyldes at jeg nå tar jerntabletter+ at jeg spiser mye mat jeg ikke pleier spise. Magen er rett og slett ikke fornøyd..
Det er min og. For lite fiber og vann, i tilleg til hormoner som senker farta på fordøyelsen. Ikke tenkt å begynne med jern før jeg kan spise normalt igjen!Fordøyelsen er altså helt på bærtur, veksler mellom løs og hard mage. Antar det skyldes at jeg nå tar jerntabletter+ at jeg spiser mye mat jeg ikke pleier spise. Magen er rett og slett ikke fornøyd..