Skravletråd

Noen som har vært skikkelig kvalm i tidligere svangerskap og i ikke merke noe av kvalmen i et annet svangerskap?? Jeg lå 4 mnd med kvalme og oppkast med min oktober21 gutt men nå merker jeg INGENTING av kvalmen. Jeg kjenner at noe driver på i magen.. en rar huleromsfølelse jeg ikke klarer helt å beskrive men det er det eneste symptomet jeg har en så lenge+ litt ekstra trøtt men ikke i nærheten av sist det heller ❤️ håper jeg slipper den samme kvalmen men føles så rart å ikke være kvalm.

Noen som har vært skikkelig kvalm i tidligere svangerskap og i ikke merke noe av kvalmen i et annet svangerskap?? Jeg lå 4 mnd med kvalme og oppkast med min oktober21 gutt men nå merker jeg INGENTING av kvalmen. Jeg kjenner at noe driver på i magen.. en rar huleromsfølelse jeg ikke klarer helt å beskrive men det er det eneste symptomet jeg har en så lenge+ litt ekstra trøtt men ikke i nærheten av sist det heller ❤️ håper jeg slipper den samme kvalmen men føles så rart å ikke være kvalm.
Samme her. Med førstemann var jeg superkvalm og med andremann superkvalm og kastet opp ørten ganger daglig.

Nå har jeg andre symptomer og er bare småkvalm. Venter liksom på at det skal bli mye verre men så skjer det ikke. Gjør at jeg mister litt troen så gleder meg til TUL.

Vi hadde sex i går kveld, har jo omtrent ikke ligget sammen siden eggløsning.. Det var veldig forsiktig og ikke lenge, men jeg sov så dårlig, innbiller meg at noe er gærent og angrer skikkelig :arghh:. Har ikke fått beskjed om å avstå men kjennes så mye på at det kommer til å påvirke i feil retning.
Samme her, jeg har helt angst og det er jo ikke akkurat turn on for mannen at jeg er nervevrak når vi holder på. Men han er heldigvis veldig forståelsesfull da.
Klinikken sa vi burde avstå sex to uker etter innsett, men det var nok fordi det ble så fæla romstering at jeg ble ganske oppskrapt inni der.
Og nå synes jeg orgasme er ubehagelig :wideyed:
Håper det roer seg hvis vi kommer oss over milepæl 10 uker - så langt har vi aldri kommet :Heartred

Samme her, jeg har helt angst og det er jo ikke akkurat turn on for mannen at jeg er nervevrak når vi holder på. Men han er heldigvis veldig forståelsesfull da.
Klinikken sa vi burde avstå sex to uker etter innsett, men det var nok fordi det ble så fæla romstering at jeg ble ganske oppskrapt inni der.
Og nå synes jeg orgasme er ubehagelig :wideyed:
Håper det roer seg hvis vi kommer oss over milepæl 10 uker - så langt har vi aldri kommet :Heartred
Hehe, jeg sa det ikke var så nøye med meg jeg, føles så rart ut uansett :hilarious:

Hvor mange er det som skal feire jul sammen med kjæreste/samboer i år? Her feirer vi hver for oss da begge helst vil være med egen familie. Det blir litt rart å feire samme neste år. Spent på hvem som får viljen sin da :hilarious:

Hvor mange er det som skal feire jul sammen med kjæreste/samboer i år? Her feirer vi hver for oss da begge helst vil være med egen familie. Det blir litt rart å feire samme neste år. Spent på hvem som får viljen sin da :hilarious:
Første gang for oss, men det er fordi faren min er døende. Så jeg sa at jeg trengte at samboer er med dit for min skyld. Det er veldig fint. Ellers har vi ikke tenkt til å feire sammen før vi får barn! Og det håper vi jo at er neste jul da :).

Første gang for oss, men det er fordi faren min er døende. Så jeg sa at jeg trengte at samboer er med dit for min skyld. Det er veldig fint. Ellers har vi ikke tenkt til å feire sammen før vi får barn! Og det håper vi jo at er neste jul da :).
Så trist med din far:Heartred Håper dere får en ekstra fin jul i år!

Satser på at alle her inne har minst ett barn neste jul :santa

Så koselig! Begynte dere å feire sammen tidlig? Dette er 6. julen etter vi ble sammen, men vi tviholder på å feire med våres egne så lenge som mulig :hilarious:
Ja, forsåvidt. Første julen vi var sammen kom han til meg sent på kvelden da de var ferdig med pakker og kaker hos hans familie.

Vi skal feire med hans for 3. år på rad.
Første året fikk jeg ikke dratt hjem til jul, i fjor jobba jeg og i år så skulle omstendighetene vært veldig annerledes.

Vi feiret sammen for første gang i fjor, til tross for å ha vært kjærester i 9,5 år på det tidspunktet. Feiret sammen i fjor da det var første jul med barn, tidligere tenkt som dere :) Feiret med hans familie i fjor, rart, men veldig koselig å feire sammen også:)

Har feirer sammen siden vi møttes. Han har vokst opp som jehovas vitne, så de feirer derfor ikke jul. Han tok avstand fra religionen når han var 18 år. Så har feira hvert år sammen, men i år blir første året det bare blir oss og barna :Heartred

Jeg har to jenter, hvor jeg ikke var kvalm. Sist graviditet var jeg kvalm fra klokken11 til 13. Da var jeg gravid med en liten gutt. Nå er kvalmen her mye mer, så blir spennende å se :laughing002

Vi må legge oss litt i selen om vi skal få skjult.. :p

Back
Topp