Skravletråd

Kjemper hardt mot å ikke hente meg litt is fra fryseren… kom nettopp hjem fra kveldsvakt og er skikkelig fysen :angelic:
Klarte heller ikke dy meg, ble is her også. Angrer som bare rakkeren, for gjorde nemlig samme feilen i går. Lå å gulpet is hele natten. Tenkte bare at det kanskje ikke var så ille i dag, men joda. Like kvalm nå også:hilarious:
Må forte meg å spise opp isen, så slipper jeg å ha den fristelsen i hus :hilarious:

Hei, jeg er helt ny her (og prøver å nytte brukernavn til noe mer forståelig).

Er endelig gravid etter IVF, og håper dette går veien. 4 + 6 i dag, og jeg sliter en del med vondt i korsryggen. :( Verst på natta, så virker som kroppen min helst vil at jeg skal være i bevegelse. Andre som sliter med ryggen så tidlig?
Gratulerer :Heartred
Ja, helt grusomt. Korsryggen verker, både av ligging, gåing og sitting. Håper det gir seg snart :smiley-angelic001

Klarte heller ikke dy meg, ble is her også. Angrer som bare rakkeren, for gjorde nemlig samme feilen i går. Lå å gulpet is hele natten. Tenkte bare at det kanskje ikke var så ille i dag, men joda. Like kvalm nå også:hilarious:
Må forte meg å spise opp isen, så slipper jeg å ha den fristelsen i hus :hilarious:
Ååååå for en kjedelig konsekvens av noe såååå godt:shifty::shy: jaa ned med den!

Ahhh kjipt med kvalme! Håper det gir seg raskt så du får deg litt velfortjent is :hungry:Is og popcorn er det beste jeg kan få!
Jeg håper det er fordi jeg er syk. Det var tidlig med svangerskaps-kvalme 4+1 :depressed:

Popcorn elsker jeg, med masse salt!! Kino-popcorn og salt er BEST :happy

Da ble det :happy
Enten spyr jeg, ellers går det fint! Verdt å prøve før jeg legger meg..
Screenshot_20231214_215659_Gallery.jpg

Jeg spiller Playstation og skal prøve meg på salt sild :p.

Ahhhh nam!! Tror jeg må kjøp meg popcorn imorgen!:wav
Satser på null spy!
0 spy, kjennes ut som det hjalp pittelitt. Håper jeg får sove i natt!! Med nr 1 var jeg kvalm om nettene, våknet å spiste knekkebrød med kanel:oops:

Skjønner ikke hvordan dere orker å være våken så lenge om kvelden. Var stuptrøtt kl syv, men måtte jobbe litt frem til ni og sovnet på et par sekund når jeg endelig kunne legge meg. Nå er det den nattlige gravid-insomniaen i noen timer før søvnen kommer tilbake igjen :happy090

Ahhh kjipt med kvalme! Håper det gir seg raskt så du får deg litt velfortjent is :hungry:Is og popcorn er det beste jeg kan få!
Nå lurer jeg på om du spiser dem separat, eller om du har popcorn på isen? :confused005

Mannen kom hjem fra reise på onsdag og hadde med en gave: spyposer fra flyet :gen014 Synes de er gull verdt å ha i veska når kvalmen kommer sigende.

Hei, jeg er helt ny her (og prøver å nytte brukernavn til noe mer forståelig).

Er endelig gravid etter IVF, og håper dette går veien. 4 + 6 i dag, og jeg sliter en del med vondt i korsryggen. :( Verst på natta, så virker som kroppen min helst vil at jeg skal være i bevegelse. Andre som sliter med ryggen så tidlig?
Ja.. mye murringer i korsrygg forrige uke spesielt (er uke 5+2 nå).. men har desverre begynt å få bekkenleddmerter… gikk fra vondt i korsrygg til bekken/hofter og stråler så er 30% sykemeldt allerede 1 år siden forrige fødsel, så nettopp tilbake etter permisjon.. er nok populær nå

Skjønner ikke hvordan dere orker å være våken så lenge om kvelden. Var stuptrøtt kl syv, men måtte jobbe litt frem til ni og sovnet på et par sekund når jeg endelig kunne legge meg. Nå er det den nattlige gravid-insomniaen i noen timer før søvnen kommer tilbake igjen :happy090
Hehe jeg er bare 4+2 og tror ikke den store trettheten har tatt meg enda. Jeg burde lagt meg tidlig i går, men jeg var så kvalm så jeg hadde ikke klart å sove uansett.
SÅ kjedelig med gravid-insomnia! Håper jeg slipper unna denne gang!

Back
Topp