Skravletråd

Jeg er syk og skulle til å drikke Lemsip, men så leser jeg at man må ta kontakt med lege før man drikker det som gravid. Er det noen som har forhørt seg med legen ang dette?

Hei, jeg er helt ny her (og prøver å nytte brukernavn til noe mer forståelig).

Er endelig gravid etter IVF, og håper dette går veien. 4 + 6 i dag, og jeg sliter en del med vondt i korsryggen. :( Verst på natta, så virker som kroppen min helst vil at jeg skal være i bevegelse. Andre som sliter med ryggen så tidlig?

Enig!!

Hva gjør dere i kveld?? Tester? :hilarious:
Svir av tester i en forrykende fart! Neida, jeg har trappet ned til en test om dagen, klokken 09.30, det er tydeligvis da jeg har gulltisset :hilarious: :hilarious:

Prøver å rydde litt i heimen - selv med bare to voksne i hus så blir det greier over alt! Og så skal jeg lese litt bok etterhvert.
Hva gjør duu? :love017

Hei, jeg er helt ny her (og prøver å nytte brukernavn til noe mer forståelig).

Er endelig gravid etter IVF, og håper dette går veien. 4 + 6 i dag, og jeg sliter en del med vondt i korsryggen. :( Verst på natta, så virker som kroppen min helst vil at jeg skal være i bevegelse. Andre som sliter med ryggen så tidlig?
Velkommen hit :love017 Kjekt at du ordner brukernavn!

Svir av tester i en forrykende fart! Neida, jeg har trappet ned til en test om dagen, klokken 09.30, det er tydeligvis da jeg har gulltisset :hilarious: :hilarious:

Prøver å rydde litt i heimen - selv med bare to voksne i hus så blir det greier over alt! Og så skal jeg lese litt bok etterhvert.
Hva gjør duu? :love017
Wow, du er god :joyful: jeg har ikke funnet gulltisset mitt enda :hilarious: det ble testing 1 gang i går, i dag har jeg allerede testet 2 ganger, og tester kanskje 1 gang til hvis urinen er bra. :hilarious: ved tidligere graviditeter tester jeg best på kvelden.

Jeg er syk og utrolig kvalm!! Usikker om det er omgangssyken på vei eller graviditeten. Det er ikke lenge før jeg må løpe på do :puke_l har ikke hatt så sterk kvalme med de 2 andre. Men først skal jeg TISSE på do :hilarious:

Googler hcg-nivåer samtidig som jeg ser på en veldig klisjéfylt juleepisode av Virgin River. Blodprøve på 91 000 i dag og tenker jeg sier meg ferdig med testing!
jeg ser også VR, sååå koselig :hilarious::love017 høres ut som veldig bra hcg❤️❤️

jeg ser også VR, sååå koselig :hilarious::love017 høres ut som veldig bra hcg❤️❤️
En episode med veldig mye graviditet innser jeg! Trenger en avveksling med noe søtt og hyggelig i et veldig kjipt nyhetsbilde.

Og er fornøyd med tallene ja! Har økt veldig fint!

Wow, du er god :joyful: jeg har ikke funnet gulltisset mitt enda :hilarious: det ble testing 1 gang i går, i dag har jeg allerede testet 2 ganger, og tester kanskje 1 gang til hvis urinen er bra. :hilarious: ved tidligere graviditeter tester jeg best på kvelden.

Jeg er syk og utrolig kvalm!! Usikker om det er omgangssyken på vei eller graviditeten. Det er ikke lenge før jeg må løpe på do :puke_l har ikke hatt så sterk kvalme med de 2 andre. Men først skal jeg TISSE på do :hilarious:
Helt til jeg får en som ikke har tydelig nok stigning, da er jeg nok rett tilbake på fire tester om dagen :hilarious:

Kjør en test til!!! :hello2 Oh no, ikke få omgangssyke da! Eller jeg vet ikke hva som er verst av omgangssyke og svangerskapskvalme, egentlig? Sistnevnte? :laughing002

Kjemper hardt mot å ikke hente meg litt is fra fryseren… kom nettopp hjem fra kveldsvakt og er skikkelig fysen :angelic:

En episode med veldig mye graviditet innser jeg! Trenger en avveksling med noe søtt og hyggelig i et veldig kjipt nyhetsbilde.

Og er fornøyd med tallene ja! Har økt veldig fint!
Ja, det et sant❤️ ellers har du disse klisje-kvalme-romantikk julefilmene da :hilarious:

Deilig ❤️ håper du ikke opplever blødning igjen heller, så du kan slappe av og nyte ❤️

Helt til jeg får en som ikke har tydelig nok stigning, da er jeg nok rett tilbake på fire tester om dagen :hilarious:

Kjør en test til!!! :hello2 Oh no, ikke få omgangssyke da! Eller jeg vet ikke hva som er verst av omgangssyke og svangerskapskvalme, egentlig? Sistnevnte? :laughing002
Som meg i dag, med andre ord:rolleyes: men så sammenlignet jeg testene fra 1,5 dag før, og det så veldig bra ut heldigvis. Men det ser ut som jeg har ett dårlig parti av make sure, heldigvis bare 1 stk igjen av den.
Jeg tok hele 3 tester til!! Pga jeg ville finne det dårlige partiet :hilarious: jeg ser også at 2.urin er gulltisset mitt :hilarious: så i morgen må jeg prøve å holde meg til kun 2.urin!

Jeg vil ikke ha noe av delene :arghh: jeg prøver litt kald cola, det hjelper i dét jeg drikker, bare :bag:

Back
Topp