Gratulerer!Skal faktisk gifte meg! God og kvalm som jeg er
hva skal du i helgen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Skal faktisk gifte meg! God og kvalm som jeg er
hva skal du i helgen?

Enig!!Jeg synes vi må skravle masse masse så vi får oss skjult forum til jul!![]()

Svir av tester i en forrykende fart! Neida, jeg har trappet ned til en test om dagen, klokken 09.30, det er tydeligvis da jeg har gulltissetEnig!!
Hva gjør dere i kveld?? Tester?![]()

Googler hcg-nivåer samtidig som jeg ser på en veldig klisjéfylt juleepisode av Virgin River. Blodprøve på 91 000 i dag og tenker jeg sier meg ferdig med testing!Enig!!
Velkommen hitHei, jeg er helt ny her (og prøver å nytte brukernavn til noe mer forståelig).
Er endelig gravid etter IVF, og håper dette går veien. 4 + 6 i dag, og jeg sliter en del med vondt i korsryggen.Verst på natta, så virker som kroppen min helst vil at jeg skal være i bevegelse. Andre som sliter med ryggen så tidlig?
Kjekt at du ordner brukernavn!Wow, du er godSvir av tester i en forrykende fart! Neida, jeg har trappet ned til en test om dagen, klokken 09.30, det er tydeligvis da jeg har gulltisset![]()
Prøver å rydde litt i heimen - selv med bare to voksne i hus så blir det greier over alt! Og så skal jeg lese litt bok etterhvert.
Hva gjør duu?![]()
jeg har ikke funnet gulltisset mitt enda
det ble testing 1 gang i går, i dag har jeg allerede testet 2 ganger, og tester kanskje 1 gang til hvis urinen er bra.
ved tidligere graviditeter tester jeg best på kvelden.
jeg ser også VR, sååå koseligGoogler hcg-nivåer samtidig som jeg ser på en veldig klisjéfylt juleepisode av Virgin River. Blodprøve på 91 000 i dag og tenker jeg sier meg ferdig med testing!

høres ut som veldig bra hcgEn episode med veldig mye graviditet innser jeg! Trenger en avveksling med noe søtt og hyggelig i et veldig kjipt nyhetsbilde.jeg ser også VR, sååå koselighøres ut som veldig bra hcg
![]()
Her er det 24 stjerners og sikkert tv kveld med gubben og svigermorEnig!!
Helt til jeg får en som ikke har tydelig nok stigning, da er jeg nok rett tilbake på fire tester om dagenWow, du er godjeg har ikke funnet gulltisset mitt enda
det ble testing 1 gang i går, i dag har jeg allerede testet 2 ganger, og tester kanskje 1 gang til hvis urinen er bra.
ved tidligere graviditeter tester jeg best på kvelden.
Jeg er syk og utrolig kvalm!! Usikker om det er omgangssyken på vei eller graviditeten. Det er ikke lenge før jeg må løpe på dohar ikke hatt så sterk kvalme med de 2 andre. Men først skal jeg TISSE på do
![]()
Oh no, ikke få omgangssyke da! Eller jeg vet ikke hva som er verst av omgangssyke og svangerskapskvalme, egentlig? Sistnevnte? 
Koselig! Jeg har spart Virgin River til mannen reiser bort i morgen og jeg blir alene frem til jul. Gleder megEn episode med veldig mye graviditet innser jeg! Trenger en avveksling med noe søtt og hyggelig i et veldig kjipt nyhetsbilde.
Og er fornøyd med tallene ja! Har økt veldig fint!

Ja, det et santEn episode med veldig mye graviditet innser jeg! Trenger en avveksling med noe søtt og hyggelig i et veldig kjipt nyhetsbilde.
Og er fornøyd med tallene ja! Har økt veldig fint!
Som meg i dag, med andre ordHelt til jeg får en som ikke har tydelig nok stigning, da er jeg nok rett tilbake på fire tester om dagen
Kjør en test til!!!Oh no, ikke få omgangssyke da! Eller jeg vet ikke hva som er verst av omgangssyke og svangerskapskvalme, egentlig? Sistnevnte?
![]()
jeg ser også at 2.urin er gulltisset mitt
så i morgen må jeg prøve å holde meg til kun 2.urin!
jeg prøver litt kald cola, det hjelper i dét jeg drikker, bare 
LETT hadde jeg vært for svak derKjemper hardt mot å ikke hente meg litt is fra fryseren… kom nettopp hjem fra kveldsvakt og er skikkelig fysen![]()

Gjeeeeeett om jeg ga opp og har spist masse is ❤LETT hadde jeg vært for svak der![]()

Haha fantastisk!!Gjeeeeeett om jeg ga opp og har spist masse is ❤![]()
hadde jeg ikke vært så kvalm, så hadde jeg funnet meg is jeg også