Skravletråd

Jeg begynte å blø nå, sammen med svakere tester. Det går fint, og jeg gleder meg på alle deres vegne :happy:

Kunne noen tenke seg å ta over terminlisten? Bare kopier hele innlegget og lag en ny identisk tråd med samme overskrift, så fjerner jeg innlegget og overskriften etterpå :Heartred
Nei, så trist å høre! Stor klem :Heartred

Jeg begynte å blø nå, sammen med svakere tester. Det går fint, og jeg gleder meg på alle deres vegne :happy:

Kunne noen tenke seg å ta over terminlisten? Bare kopier hele innlegget og lag en ny identisk tråd med samme overskrift, så fjerner jeg innlegget og overskriften etterpå :Heartred
Veldig leit å miste deg her inne, føler med deg. :Heartred

Fra legesenteret angående hcg (ca 6+4, kanskje litt kortere): Den første blodprøven er på 22000 og helt normal, slik den skal være hos en normal graviditet.

Får se om jeg tør å kjenne på noe optimisme frem mot fredag, :android:. Kjenner virkelig nada nedi der.
Da kjenner jeg på optimisme for deg frem mot fredag :Heartbigred

Nå er jeg så letta!
Har grua meg skikkelig for å ringe inn til lege, jordmor og alt som har med graviditet. Fordi det har vært så vondt etter vi mistet.
Tok nettopp motet til meg, og ringte til legesenteret. Der var de underbemannet, så fikk snakke med lege. Hun kikket på journalen min satte meg opp på time neste uke, slik at jeg kan få time kjapt på sykehuset. Jeg var forberedt på å måtte spørre om ekstra oppfølging. Men det var tydeligvis ikke et problem :Heartred

Nå er jeg så letta!
Har grua meg skikkelig for å ringe inn til lege, jordmor og alt som har med graviditet. Fordi det har vært så vondt etter vi mistet.
Tok nettopp motet til meg, og ringte til legesenteret. Der var de underbemannet, så fikk snakke med lege. Hun kikket på journalen min satte meg opp på time neste uke, slik at jeg kan få time kjapt på sykehuset. Jeg var forberedt på å måtte spørre om ekstra oppfølging. Men det var tydeligvis ikke et problem :Heartred
Det er så godt når man møter den typen helsepersonell! Er jo sånn alle burde være.

Det er så godt når man møter den typen helsepersonell! Er jo sånn alle burde være.
Ja, absolutt! Kan senke skuldrene litt da, har lest om så mange som ikke får den oppfølgingen de trenger.

Huff, lyserødt på papiret i dag. :(
Åh, det er så skummelt. Stor klem :Heartred Jeg har blødd flere ganger i første trimester med begge barna, og det har gått bra. Håper dette også er uskyldig!

Åh, det er så skummelt. Stor klem :Heartred Jeg har blødd flere ganger i første trimester med begge barna, og det har gått bra. Håper dette også er uskyldig!
Takk, det håper jeg også. Fikk time til UL på Volvat om noen timer, så får se.. Har ikke blødd/spottet noe mer, men har menssmerter som kommer og går. Er så bekymret. :(

Fikk se hjerteslag på ultralyd. :D:Heartred Hun mente at jeg kanskje var litt kortere på vei enn 6+0, men alt så fint ut i alle fall. Er så lettet!
For en lettelse, gratulerer :Heartred

Det høres ut som vi har hatt et veldig likt døgn - jeg har også hatt litt lyserødt på papiret i dag, vært på ultralyd OG sett et bankende hjerte! For en berg- og dalbane disse ukene er!

Når bestiller dere første time til jordmor/lege? Er bare 5+0 i dag så føles litt vel tidlig å ringe og bestille time nå :nailbiting:

Back
Topp