Jeg er helt enig, jeg ønsket meg tvillinger gang nr en og to. Men det er forskjell på tre og fire barnMen det skal sies. Kommer det to er de velkommen, men må være ærlig å si at en om gangen et bra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt enig, jeg ønsket meg tvillinger gang nr en og to. Men det er forskjell på tre og fire barnMen det skal sies. Kommer det to er de velkommen, men må være ærlig å si at en om gangen et bra

Jeg er helt enig, jeg ønsket meg tvillinger gang nr en og to. Men det er forskjell på tre
Det harr jeg gjort to netter på rad!Våkner av rare drømmer![]()
Helt koko drømmerDet harr jeg gjort to netter på rad!
våkner ikke akkurat uthviltI natt har jeg tilsynelatende sovet i 7.30 t. Men uthvilt, nopeHelt koko drømmervåkner ikke akkurat uthvilt

Herregud så tungvindt de er:-( hadde dessverre samme kjipe opplevelsen med helsevesenet i dag men det løste seg heldigvis.Ringte legekontoret for å sjekke mulighet for hcg sjekk
ja da må du ha time
men det er ikke ledig før neste uke
Jeg bare øh kan jeg ikke bare komme til blodprøve - må likskom finne ut…
legen kan ringe etterpå og kanskje fikse så du kan ta blodprøver når du kommer innom med dattere i morra?
Legen ringte - du må ha time og ta med tiss, hvis testen er positiv tar vi blodprøve.
Jeg bare øh jeg kan liksom ikke ta med det samme tid som dattera har time uten at hun skjønner
ok kan du komme på torsdag?
orker ikke![]()
så utrolig tungvindt system!Skikkelig kjiptHerregud så tungvindt de er:-( hadde dessverre samme kjipe opplevelsen med helsevesenet i dag men det løste seg heldigvis.
Jeg må bli henvist til sykehuset for ul rundt uke 6 pga risiko for at ting ikke går bra (stor sannsynlighet for svangerskap utenfor livmor igjen) legen hadde ikke ledig før jeg var rundt uke 12, men tenke at det kan jeg jo bare sende en e konsultasjon for så kan jeg jo komme innom med urinprøver/ta blodprøver et . Men NEIDA! Jeg måtte ha time, de kunne ikke sende henvisning utenom var svaret jeg fik fra legen en uke etter jeg først sendte henvisningen, uten noe forklaring på hvordan han mente jeg skulle få til en time når kalenderen hans er smikk full:-(
Fikk ringt til skranken, nei han har fult opp endel om og men så klarte de å finne noe tid hos en legestudent. Jeg satt hos studenten i typ 1 min, han sendte henvisning og ferdig! Altså må det være så vanskelig. Kunne ikke jeg bare få komme å ta en prøve å få sendt henvisning uten alt det styretså utrolig tungvindt system!
Jeg drøyer frokosten for å se om jeg fortsatt blir kvalm av det. SadistFlere som gjør litt sære ting for å dobbeltsjekke at noen av symptomene fortsatt er der?Etter at niplene ble såre, så må jeg liksom ta på de noen ganger om dagen for å sjekke at de fortsatt er såre
![]()

Flere som gjør litt sære ting for å dobbeltsjekke at noen av symptomene fortsatt er der?Etter at niplene ble såre, så må jeg liksom ta på de noen ganger om dagen for å sjekke at de fortsatt er såre
![]()

Jepp! Står og hopper for å riste på puppene for å sjekke om de er såre, utsetter måltider for å se om jeg blir kvalm og legger meg senere enn jeg orker for å se om jeg blir kvalmFlere som gjør litt sære ting for å dobbeltsjekke at noen av symptomene fortsatt er der?Etter at niplene ble såre, så må jeg liksom ta på de noen ganger om dagen for å sjekke at de fortsatt er såre
![]()

Grøss, så ekkelt pepsi max plutselig smaker![]()

Jeg vetOhh no! Det er krise
Her har grans sin eplecider (brus) falt skikkelig i smak! Ellers er jeg pepsi max elsker![]()

Anbefales! 4 for 49 eller 59 kr på rema, genialt! Letteste å drikke nå om dagen synes jegJeg vet![]()
Åh, det hørtes skikkelig godt ut!!! Normalt liker jeg ikke eplecider, men fikk vann i munn av tanken![]()

JaFlere som gjør litt sære ting for å dobbeltsjekke at noen av symptomene fortsatt er der?Etter at niplene ble såre, så må jeg liksom ta på de noen ganger om dagen for å sjekke at de fortsatt er såre
![]()

Du er ikke alene om det er en trøst!Synes det virker så vanskelig for meg å være fornøyd for tiden
Føler meg ikke gravid - det er gærent.
Sitter med kvalme hele dagen og egentlig sliter med å få i meg mat - det er gærent.
Ingen mat i huset er bra nok, til tross for at samboer kjøpte inn til det ene jeg klarte å holde nede ved forrige svangerskap, det orker jeg bare ikke lage meg nå.
Nå sitter jeg og er så lei og missfornøyd over at jeg ikke finner noe kjeks i huset, og venter på at samboer skal komme hjem, så vi kan dra ut for å kjøpe![]()

Jobb er en kamp, og etter man kommer hjem er det rett på sofaen for å føle seg enda dårligere. Får liksom ikke gjort noe gøy eller produktivt for tida, og det tærer på humøret..