Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. 4+5 i dag.Jeg mener at CB digital viser hvor mange uker fosteret er, og det er alltid ca 2 uker mindre enn hvor langt du er på vei. I din gravid uke 1 og 2 er det ikke noe foster enda. Så om jeg har forstått det rett så stemmer testen din braTakk for oppklaring! Det gir mening. Da tror jeg at jeg slår meg til ro med at jeg ikke trenger blodprøverJeg har jo uansett sett en jevn stigning siden jeg fikk positiv test. Teststreken har blitt sterkere for hver eneste test jeg har tatt, så da er det jo ingen grunn til å tro at det ikke er som det skal, selv om jeg fikk 2-3 på digital.

Ehm, jeg fant tørka melkerester rundt puppen og når jeg klemmer kommer det MELK?!
Det var jo litt tidlig. 4+5 i dag.

Bruker the ordinairy sine produkterAndre her som er opptatt av hudpleie, og som har produkter som må unngås nå? Tenker mest på eksfoliering av ansiktet. Har brukt Cosrx AHA, og retinol før graviditet.
Er det noen som har erfaring og kan anbefale et trygt og godt produkt til eksfoliering?
Jeg hadde knapt melk med dattera. Så amming var bare kos. Pcos og ett keisersnitt som ble bestent og ikke grodde på 4 mnd. Så det ble liksom ikke noe særlig melk.har det gjort hos meg siden jeg sluttet å amme for 4 år siden, har lest at når du først har vært gravid og hatt melk så kan det være antydninger til å være der hele tiden etterpå, så ved en ny graviditet så er det kanskje bare mer merkbart at noe har startet å utvikle seg mer![]()
Jeg begynte med veldig ømme pupper rundt positiv test, 8 dpo. Kastet opp 4+3 og ble fort dårlig. Er 5+2 nå, ikke kastet opp men veldig kvalm.Noen andre som fikk symptomer tidlig? Jeg skulle fått mensen i går, men tok test på tirsdag 5 dager før, fordi jeg var så dårlig. Å er så dårligsyns det var så tidlig.
Tok test 3+2 fordi jeg hadde så mye symptomer, og den var positivNoen andre som fikk symptomer tidlig? Jeg skulle fått mensen i går, men tok test på tirsdag 5 dager før, fordi jeg var så dårlig. Å er så dårligsyns det var så tidlig.

Har hørt at det kan være tvillinger daTok test 3+2 fordi jeg hadde så mye symptomer, og den var positiv![]()
Tusen takk! Skal sjekke det utBruker the ordinairy sine produkter
Har sjekket og finner at jeg kan bruke mange av de produktene jeg har brukt til vanlig, men må holde una retinol produkter i svangerskaper.
Så bruker vanlig clenser, + salisyl syre exfoliering, c vitamin , serum med naicinamide og hudkrem. (Bruker alle de litt om hverandre og ikke i samme omgang)
Så eneste jeg kutter ut er retinol produkter, kutter også ut bha-aha exfoliering, oppleves for hard for huden nå, men forstår at sistnevnte kan brukes i svangerskap.
Jeg har rett og slett googlet om hvert enkelt produktet kan brukes I graviditet og funnet masse svar![]()

Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er på vei evt men 5+ kanskje. Murringer, trøtt, raper nonstop (symptom fra siste graviditet)Noen andre som fikk symptomer tidlig? Jeg skulle fått mensen i går, men tok test på tirsdag 5 dager før, fordi jeg var så dårlig. Å er så dårligsyns det var så tidlig.
Vil du ikke ha to for en?Har hørt at det kan være tvillinger daStemmer sikkert ikke.

herlighet jeg håper dette går over snart. Jeg er ikke den mest sosiale personen til vanlig altså men kjenner jeg blir helt tappet av energi når jeg må forholde meg til andre for tiden.Har hørt det samme og når jeg tok ringtesten som liten fikk jeg tvillinger denne gangen altså på nr 3 og 4Har hørt at det kan være tvillinger daStemmer sikkert ikke.

Blir jo spennende dette. Satser på en frisk baby!Har hørt det samme og når jeg tok ringtesten som liten fikk jeg tvillinger denne gangen altså på nr 3 og 4![]()
Men det skal sies. Kommer det to er de velkommen, men må være ærlig å si at en om gangen et braVil du ikke ha to for en?![]()
Frisk baby er det viktigsteBlir jo spennende dette. Satser på en frisk baby!

Enig her, ønsker helst en, men tar selvsagt to om det er toMen det skal sies. Kommer det to er de velkommen, men må være ærlig å si at en om gangen et bra