Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke så flink å publisere greier her inne, men må vel bare prøve å henge i dahvordan kan jeg se hvor mange innlegg jeg har?
Takk!Du trenger ikke tenke på hvor mange innlegg du har føre vi har fått skjult, og det er litt tid til enda
Men du finner det ut ved å
Du går på gruppa «juni 2024», trykker på forstørrelsesglasset oppe til høyre og fyller inn nicket ditt og endrer den ene til «this forum», skriver ingenting på søk. Så får du alt du har skrevet her inne på juni 2024, du må telle antall innlegg selv, men det er 20 innlegg per side!
Det hadde jeg aldri funnet ut selv! Dette høres bra utFørst må vi skrive 5k innlegg, bli enige om navn på skjult forum og velge tilgangsansvarlige (2 stk), også fungerer det på samme måte som åpen forum, bare at inne på skjult er det kun de med tilgang som kan lese det som blir skrevet å lettere å dele ting man kanskke ikke ville delt åpent for alle
De som får tilgang er de som oppfyller de kravene som blir satt som gjerne er;
-Medlem i minst 3 mnd på babyverden
- skrevet minst 50 innlegg i åpent terminforum
- lagt seg et nicknavn
- så oppført på terminliste
Syns tids generelt går syyyykt seint nå! Jeg venter på svar på hcg. Og de sa rundt kl14. Men jeg har allerede ventet siden kl11 i tilfelle det kom før hahaTiden går seint frem til legetime mi kjenner jeg![]()
Ikke bra å gi tidspunkt til de som er spenteSyns tids generelt går syyyykt seint nå! Jeg venter på svar på hcg. Og de sa rundt kl14. Men jeg har allerede ventet siden kl11 i tilfelle det kom før haha

Dette høres bra utda er det bare å spamme så mye vi klarer de neste dagene. Haha
Da er vi på 1,4K1.3k så langt, klarer vi 1.4k eller 1.5k i dag?![]()

Bør klare 1.5kDa er vi på 1,4K![]()
![]()

EnigBør klare 1.5k![]()

Nu kjør viEnig![]()

Jaa!@hompetittentei hvordan var det der? Like fint som på home and away?
Måtte bare snakke om det, for det er drømmen å reise dit![]()

Åhh, drømme bryllupsreise daJaa!det var ikke noe innspilling når vi var, så det var kjipt. Men så var det litt rart å se området i virkeligheten kontra tv
![]()

men er alt oppsatt eller er det faktisk resturant og kafe etc der?Jaa!det var ikke noe innspilling når vi var, så det var kjipt. Men så var det litt rart å se området i virkeligheten kontra tv
![]()