Skravletråd :)

Flere som sliter med å konsentrere seg på jobb? Jeg har en stillesittende jobb og er veldig trøtt. Dårlig kombinasjon
Jeg har heldigvis fri frem til 4. September pga bytte av jobb. Hadde slott hardt på jobb nå, så er veldig gled for det!

Last edited:
Flere som sliter med å konsentrere seg på jobb? Jeg har en stillesittende jobb og er veldig trøtt. Dårlig kombinasjon
Jeg har også en nokså stillesittende jobb, har begynt å legge meg én time tidligere på kvelden for å (forhåpentligvis) slippe den verste trøttheten Bare dag 2 på jobb etter 4 ukers ferie

Jeg har også en nokså stillesittende jobb, har begynt å legge meg én time tidligere på kvelden for å (forhåpentligvis) slippe den verste trøttheten Bare dag 2 på jobb etter 4 ukers ferie

Jeg har nettopp starta på uke tre etter tre ukers ferie. Føler meg så lite produktiv

I dag er jeg 5+2, og vært på jobbintervju i et bakeri. Sendte søknad før jeg visste at jeg var gravid, men var ærlig og sa fra. De har egentlig ikke lov å nekte meg jobben med grunn av graviditet, men skjønner godt dersom jeg ikke får jobben da. De er jo avhengige av noen som kan jobbe lengre enn til april men det er spennende likevel

I dag er jeg 5+2, og vært på jobbintervju i et bakeri. Sendte søknad før jeg visste at jeg var gravid, men var ærlig og sa fra. De har egentlig ikke lov å nekte meg jobben med grunn av graviditet, men skjønner godt dersom jeg ikke får jobben da. De er jo avhengige av noen som kan jobbe lengre enn til april men det er spennende likevel
Jeg har vært jobbsøker 2 ganger som gravid. Har aldri nevnt graviditeten i intervju siden jeg har vært så kort på vei og jeg tenker at det er en privatsak såpass tidlig. Jeg fikk ny jobb nå i starten av juli. Starter nå i September. Kommer til å vente til minst 12 uker før jeg sier noe om graviditeten.

Var på innskrivingsamtale med jm i dag. Iflg kalkulator her på babyverden er jeg 5+3 med termin 16/4. Jeg vet nøyaktig når el var (noe jeg også fortalte jm) og at syklusen min er 30-31 dager. Likevel fikk hun opp at jeg er 5+5 med termin ca 10/4. Det var litt forvirrende og gikk ikke helt opp i mitt hode :happy118

Var på innskrivingsamtale med jm i dag. Iflg kalkulator her på babyverden er jeg 5+3 med termin 16/4. Jeg vet nøyaktig når el var (noe jeg også fortalte jm) og at syklusen min er 30-31 dager. Likevel fikk hun opp at jeg er 5+5 med termin ca 10/4. Det var litt forvirrende og gikk ikke helt opp i mitt hode :happy118
Disse datoene er jo aldri eksakte...

Mulig jeg ikke henger med, men du ble flytta to dager frem fra 5+3 til 5+5, også seks dager frem på termindato? Det går ikke helt opp i mitt hode heller? :P

Mulig jeg ikke henger med, men du ble flytta to dager frem fra 5+3 til 5+5, også seks dager frem på termindato? Det går ikke helt opp i mitt hode heller? :p
Ja, det var akkurat det som skjedde, det henger ikke helt sammen :p Skal på neste jm time 12 sept så får spørre henne da :smiley-bounce022

Åhh det er så vanskelig. Jeg håper jeg ikke får tilbudt noe slikt på en stund. Men jeg har en fordel med at mannen er borte og jeg er hjemme alene med barna, da blir det veldig enkelt å si nei til sosiale invitasjoner.. På jobb bruker vi ikke å ha felleslunsj, veldig greit i denne situasjonen, men kjipt ellers :D
Ja, det hadde vært enklere om vi hadde med egen niste, men sånn ble det ikke. Det var samme vida i dag, mye spekemat og myke oster... Heldigvis vanlig Norvegia også ;)

Det skal være smørelunsj i morgen også.. Jeg håper de har litt mer utvalg av pålegg da..

Ser det er flere her som er hos legen og måler hcg med to dagers mellomrom. Er det noe dere bare ringer og ber om eller må man ha en veldig god grunn for å få det? :)

Ser det er flere her som er hos legen og måler hcg med to dagers mellomrom. Er det noe dere bare ringer og ber om eller må man ha en veldig god grunn for å få det? :)
Tror alle kan gjøre det om de ønsker. Jeg har gjort det de to siste graviditetene, men gjør det ikke denne gangen. Forrige gang opplevde jeg dobling i verdier til tross for MA. Så denne gangen prøver jeg å ta én dag av gangen (og håper dagene vil fly av gårde):)

God kveld alle fine :happy:

Som førstegangs gravid så lurer eg litt på når dere andre som har vert gravid før har begynt å få mage??

Eg sliter veldig med å gå med noe som strammer over magen, er veldig ubehagelig, og ingen av buksene mine kan eg bruke mer, (di var kanskje litt stram fra før, haha.)
Har hatt litt mage før eg blei gravid også men føler den er blitt større, og eg føler meg generelt veldig stor..
men nå merker faktisk kjæresten og at magen er blitt større, ikke bare eg.

Skal sies at eg også har sluttet å snuse da eg testet positivt, og har kanskje lagt litt på meg etter snus slutt også. :happy090

Back
Topp