I alle dager. Hun må få tilsnakkFormen er bedre, og det er så deilig! Kom meg faktisk en tur til svigers idagMen så klarer svigermor først å prestere å si at hun og var kvalm og hadde det hver morgen etter jobb. Men kastet ikke opp, men det kunne hun ønsket fordi da hadde hun ikke lagt på seg sånn. Supert å si til noen med HG. Så begynner hun å prate o hvor mye hennes datter sliter med sykt barn om dagen, og at det er så mye arbeid med barn.
Merkelige greier at når man vurderer å ikke få barn er det konstant mas om når vi skal få. Og når vi venter barn, og jeg har et tøft svangerskap da begynner de med å fortelle hvor hardt der er . Makan.
Er nok jeg som er litt sensitiv om dagen sikkert![]()
er ikke greit. Du er IKKE for sensitiv. Andre aner ikke hva du virkelig går gjennom. Fysj! Derimot er det veeeldig fint å høre at du er bedre. Tenkte å faktisk høre med deg i går. Unner deg virkelig litt hverdag tilbake.

absolutt bedre! Kommer meg bort på besøk, får gått tur. Så lenge jeg ikke gjør mye på en dag. Ofte trenger jeg en dag i senga etterpå, men verdt det!! Går på maks kvalmestillende og spiser så si bare rundstykker, men fortsatt luksus iforhold til de 3 forrige mnd 
håper du får det enda litt bedre etterhvert som ukene går nå. Hvertfall med enda litt mer mat. Sånn at kroppen kan hente seg litt inn igjen og du kan spare opp masse energi til fødsel!!

Altså det er helt sykt! Gruer meg til nurket kommer for jeg vet at tiden blir å flyge da