Kvalm og eneste som funker er salt potetgull og salt kjeks, men eneste jeg har lyst på er sjokolade, typ påskeegg, sjokoladeis og sjokoladedonuts

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Her ble det av alle ting pannekaker til lunsjKvalm og eneste som funker er salt potetgull og salt kjeks, men eneste jeg har lyst på er sjokolade, typ påskeegg, sjokoladeis og sjokoladedonuts![]()
Merker at vanene kjemper mot hormonene. Har lyst til spise snacks og sjokkis rent mentalt, men kroppen er liksom ikke med. Måtte det vare, slik som sist.Både hodet og kroppen min craver sjokolade så ekstremt, sliter såå med å ikke spise det konstantHer ble det av alle ting pannekaker til lunsjMerker at vanene kjemper mot hormonene. Har lyst til spise snacks og sjokkis rent mentalt, men kroppen er liksom ikke med. Måtte det vare, slik som sist.
Men prøver å holde meg kun til helgene, og til nå har jeg bare hatt et par glipp! Pøver å heller drikke vann og funnet ut at yoghurt funker til en viss grad.. Håper det blir lettere
Med førstemann fikk jeg så redusert matlyst (uten å være kvalm, hadde bare null lyst på mat og snop) at jeg veide en kilo mindre da jeg fødte enn ved unnfangelse.Sånn har ikke jeg hatt det enda. Har i grunn MINDRE lyst på sjokolade og annet godteri enn vanlig
Lurer på om der varer?
Er dere nøye med kostholdet?
Har også lest at man ikke skal drikke mer enn 1-2 kopper kaffe. Den er lei når man er trøtt!
Jeg er litt for tung (i følge BMI), tror de fleste ville kalt meg normal med bittelitt ekstra), redd JM skal mase![]()
Ååå jeg har såååå lyst på å ete drit! Haha men har ikke noe :-oKvalm og eneste som funker er salt potetgull og salt kjeks, men eneste jeg har lyst på er sjokolade, typ påskeegg, sjokoladeis og sjokoladedonuts![]()
Huff, jeg har også litt ekstra. Pandemien var røff :-o hehe.Sånn har ikke jeg hatt det enda. Har i grunn MINDRE lyst på sjokolade og annet godteri enn vanlig
Lurer på om der varer?
Er dere nøye med kostholdet?
Har også lest at man ikke skal drikke mer enn 1-2 kopper kaffe. Den er lei når man er trøtt!
Jeg er litt for tung (i følge BMI), tror de fleste ville kalt meg normal med bittelitt ekstra), redd JM skal mase![]()
Ops glemte å svare på kosthold , merker jeg ønsker å spise mer sunt ved siden av måltidene. Å sånn orket jeg ikke før jeg ble gravid. Så det er jo positivtHuff, jeg har også litt ekstra. Pandemien var røff :-o hehe.
Håper ikke jordmor eller lege kjæfter.. men er 10 kg mer enn da jeg sist var gravid å jeg har en jente på 6. ser normal ut ish. Haha

Spennende! Krysser fingrene for TO streker!Titter forsiktig innom :') Enda ikke tatt test, men har ikke fått mensen endaOm jeg regner fra siste mens så er jeg 3+5 i dag. Må teste i morgen, men har snart gått 1 uke med murringer nederst i magen og trodd mensen skulle starte
Spent om det er en eller to streker i morgen
![]()

Tidlig forberedelse til ny babyHar tydelegvis blitt eit skikkeleg A-menneske, og det begynner å irritere litt. Våkna 0530 i dag, heile TO timar før vekkerklokka! Det samme har skjedd dei siste gangane eg har hatt fri, til og med barnefri; våknar mellom 0530 og 0600. Håplaust... Blitt skada av å stå opp 0445 for jobb fleire dagar i veka, trur eg![]()

Innfor å spørre hvordan dere har det med aksjeleggingen for tiden!? Var syykt god på det når vi prøvde oss på denne spiren. Men nå når jeg er så sykt trøtt om dagen forsvinner den lysten litt. :-/
Ser at mannen vil, han er heldigvis tålmodigmen merker at jeg skulle gjerne hatt litt mer av den lysten! Det hadde vært fint i denne ellers fine tiden
![]()

Jeg har dåsa full av Lutinus, så her blir det ingenting.. skal gå på det til ut uke 12. Kommer ikke til å tørre å ha sex før det heller. Jeg VET at det er trygt, men etter å ha mista sist så gjør jeg alt for å unngå å retraumatisere meg selv, og jeg takler ikke hvis vi har sex og jeg begynner å blø.Innfor å spørre hvordan dere har det med aksjeleggingen for tiden!? Var syykt god på det når vi prøvde oss på denne spiren. Men nå når jeg er så sykt trøtt om dagen forsvinner den lysten litt. :-/
Ser at mannen vil, han er heldigvis tålmodigmen merker at jeg skulle gjerne hatt litt mer av den lysten! Det hadde vært fint i denne ellers fine tiden
![]()
Skjønner!Vi har ikke hatt oss på den måten siden midten av januar. Måtte avstå gjennom fryseforsøket (vi ønsker ikke bruke kondom), og nå etter positiv test er vi begge litt tilbakeholdne. Kost oss på andre måter da
Forrige svangerskap gjorde vi ingenting fra starten av forsøket (ivf da også) til 6 uker etter fødsel. Mannen nektet å gjøre noe i frykt for abort og tanken på at det lå noe inni "der". Det nekter jeg å gå gjennom igjen![]()
Ojda. Hva er egentlig lutinus? Å dåsa full av den?Jeg har dåsa full av Lutinus, så her blir det ingenting.. skal gå på det til ut uke 12. Kommer ikke til å tørre å ha sex før det heller. Jeg VET at det er trygt, men etter å ha mista sist så gjør jeg alt for å unngå å retraumatisere meg selv, og jeg takler ikke hvis vi har sex og jeg begynner å blø.
Lutinus er stikkpiller med progesteron. Tar 3 i døgnet. Det er fordi jeg har lavt progesteron/lutealsvikt, så jeg får det for å forlenge lutealfasen slik at blastocyst rekker å feste seg. Og så går jeg på det ut uke 12 for å hjelpe corpus luteum frem til morkaka tar over. Men de pillene løser seg jo opp, og kommer ut med utflod, så jeg går med bind 24/7… det er noe jævla klin! Men gjør det jo gjerne, når det kan hjelpe, og være forebyggende mot abort. Jeg kaller meg bare «pulverheksa»Ojda. Hva er egentlig lutinus? Å dåsa full av den?
Skjønner at du er redd!!
Tror det er litt av grunnen til at lysten min også forsvinner litt. For tenk om eg blør etterpå. Då hadde jeg blitt redd selv om jeg også vet at det er trygt! Men håper lysten kommer snikende. Vi er veldig intime i forholdet. Så kjipt om det skulle forsvinne![]()
Kan sikkert ha sex, men tror ikke mannen er så klar for å stikke kølla opp i det hormonsølet heller… Vi er nære på andre måter da, så det går fint. Har ikke det mest sprelske sexlivet til vanlig heller, så